Annons:
Etikettsci-fi-filmer
Läst 1011 ggr
olaka
2013-08-23 10:18

Ben Affleck är Bat-Man

Ja, vad tror ni? Bra eller anus?

http://feber.se/film/art/279589/ben_affleck_r_lderlappen/

Jag har hört rykten om att filmen ska baseras på Dark Knight Returns, framförallt eftersom att Superman ska vara med. Alternativet är ju att man bygger upp för en JLA-film på samma sätt som Marvel gjort med Avengers.

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Annons:
[mwetterstrand]
2013-08-23 10:21
#1

Hans roll som Daredevil gör mig inte helt lugn och övertygad kan man väl säga.

Surtsey
2013-08-23 11:34
#2

Jag har redan nerdrage'at på twitter över detta men.. Hur i helvete tänker Hollywood?! Det här är ju en lika dålig idé som när man castade George Clooney som Batman. All ev. pepp jag hade inför filmen är totalt nerspolad i dass nu. Ben Affleck *muttrar*

Ang Dark Knight returns. På SDCC när man presenterade team up-filmen så lästes ett stycke upp ur tidningen. Ett stycke där Batman säger till Supes att han vill att han ska komma ihåg vem som slog honom typ. Man har dock sagt att filmen inte kommer vara rakt av från DKR utan väldigt löst baserad på den storyn. Så gissar att de bara tar fightingscenen för den är ju rätt ball faktiskt och sen struntar i allt det där andra. För substans vore ju synd att ha i en Hollywoodfilm.

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

medde
2013-08-25 19:47
#3

Men ärligt tycker jag han inte är en så dålig skådis. Värd en chans vill jag säga.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ThreeStars
2013-09-12 01:02
#4

Jag tror det blir "anus" 🙂 Men jag har heller aldrig riktigt gillat Batman… eller DC-filmerna överhuvudtaget…

Allamej
2013-09-14 11:55
#5

Oh nooooo är min reaktion. Jag har sett nån batmanfilm, hatar dom. Jag har sett Ben Affleck, har problem med honom som skådis så det kan bara bli plattfall.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

medde
2013-10-15 11:43
#6

Tror inte det kan bli bra på något sätt. säg det är skämt i stället,,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: