Annons:
Etikettövrig-science
Läst 1007 ggr
Allamej
5/21/13, 7:43 PM

Cult

Cult är ju en serie som är gjord av Farscape mannen själv, Rockne S. O´Banon. Den är mer thriller och mysterier än hans vanliga underbara sci-fi.

Vad tycker ni om hans genre hoppande? Bra dåligt eller vill ni också bara ha tillbaka farscape och seaquest som jag :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
medde
5/21/13, 7:45 PM
#1

Cult har jag inte sett mycket av, men Seaquest gillade jag riktigt mycket och skulle gärna se mer av den, Utan tvekan

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Surtsey
5/23/13, 8:01 PM
#2

Aldrig hört talas om vare sig Cult eller Seaquest men älskar Farscape. Har jag missat något nu alltså?

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

Allamej
5/23/13, 9:30 PM
#3

Cult är en serie som gör att man vill ha på sig 3D glasögon för att se om man själv kan se några dolda meddelanden i serien i serien om man så säger :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: