Annons:
Etikettscience-på-tv
Läst 1139 ggr
medde
2012-07-19 11:13

Terranova Tv:e serien

Terranova är en helt ny serie som går nu på Tv;e 11 på fredagskvällarna. Jag har fastnat för den här serien och ser den med stor förtjusning varje fredag.

Handlingen är lite kort. Huvudpersonerna är familjen Shannon, familjen eller rättare sagt mamman är utvald att få delta i ett projekt "Terrranova. Som gör att dom får resa tillbaka i tiden ca 85 miljoner år tillbaka.  Då forskare hittat en väg att ta sig tillbaka i tiden. Jorden och hela världen står innför en total miljökollaps, så projekt Terranova är ett sätt att rädda männsligheten och kunne bygga upp en ny civilisation i denna förhistoriskatids epok . Självklart inte problemfritt för människorna.

Har ni börjat flja dne här serien som går nu på Kanal 11? Om ni har vad tycker ni? Jag är personligen helförtjust i den..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
StefanW
2012-07-19 11:40
#1

Har inte hunnit att se något än.

Stefan - Modellbyggare

Geru
2012-07-19 13:18
#2

Har sätt hela säsong ett, men vet inte om dom skulle göra en säsong två:/

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

medde
2012-07-19 13:20
#3

#2 Men nu blev jag besviken. Kommer det inte en säsong 2? Okey nu vet jag inte slutet ännu eftersom jag inte sett hela.. Men men. Vill inte ha ett slut med hundra frågor obesvarde som det blev med V.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Geru
2012-07-19 13:23
#4

#3 … Det är obesvarade frågor:p Har inte sätt att dom börjat planera en säsong två ens, och den där serien kom för 2 år sedan tror jag.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

medde
2012-07-19 13:29
#5

#4 Låter inte så bra alls. Blir halvt tossig då det är slut och många obesvarde frågor. Okey att vänta på den andra säsong, men då det inte ens är med i planerna är det så trist.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

StefanW
2012-07-19 13:50
#6

Tror att det inte blir en säsong 2, det verkar som de la ner pga svalt intresse på andra sidan Atlanten…

Stefan - Modellbyggare

Annons:
medde
2012-07-19 13:56
#7

Jaha,, Så då blir det att njuta av det som finnes, och sedan bara klia sig i huvudet.. Men bra att man vet om att det inte blir en säsong två redan nu..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[SallysPigge]
2012-07-28 20:16
#8

Vad jag har hört, fast vilket var ett tag sedan så ska antagligen en annan tv-bolag ha tagit över serien, men det kanske inte var sant, men man kan ju hoppas.

[SallysPigge]
2012-07-28 20:33
#9

Här kan man följa händelserna med seriens fortsättning eller inte http://www.facebook.com/TerraNovaS2FanPage

medde
2012-08-06 10:15
#10

#9 Tack ska kika in på det.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ru4real
2012-08-06 23:33
#11

Det är väl ganska klargjort att Terranova är kansellerad?

Upp till toppen
Annons: