Svart vatten // OT
Jag har blivit helt förtjust i ett helt vanligt vatten. Vanligt kanske det inte är då det är svart. Men det är inte onyttigt som man kanske skulle tro. Första gången jag köpte det blev jag så paff. Vartefter jag drack upp det svarta vattnet fram kom det en text på flaskan som man inte såg från början då flaskan var fylld. Vad det stod ser du på flaskan( Enjoy The Dark Side)
Vill du läsa med om det svarta vattnet och vad som gör det svart, så kika in på länken. Klicka här
Har du sett eller själv testat det?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Så nu är du förlorad till den mörka sidan??? Neeeeej!!❤️🌺 Kom igen..ta dig ur det så fort det bara gåååår..annars kan du bli som T.Cruise!!!! 😉
#1 Oj så tänkte jag inte☺️ Men jag gillar stenhårt Darth Maul så kanske lite då, Men lovar att det inte är åt T Cruise hållet. För då blir jag bara glad om du räddar mig🌺 Tack snälla❤️
Läser man sidan så ser jag bara en massa påståenden utan källor/uppbackning…..
Inte för att vara taskig, men du är lurad….
Det där trollvattnet är säkert inte billigt?
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
#3 Det får kosta lite extra..
# 4 Haha, Den gillade jag mycket
Ja vill man kasta bort pengar på nått som inte har nån bevisad verkan så har jag en rosa enhörning som är magisk & till salu…
#6 Var inte ute efter en verkan av något slag utan enbart något blött och släcka törsten med.
BLK blev jag introducerad för när jag kollade på real housewives of New Jersey 😃 En av familjernas söner tror jag skapade vattnet tillsammans med sin morbror. Svart vatten är inte något jag vill dricka…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#2 Klart det 😉
#9 Det låter tryggt🦸♂️
#8 Hörde en till som sett serien på Tv:en och att det var en son som började med detta svarta vatten. Min dotter tycker det är hur läckert som helst.
Båda sönerna jobbade med det men av vad jag vet så är en av dom lite… fladdrig i vad han vill osv.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#12 Jag har missat den serien totalt. Men ska som om jag kan finna något avsnitt ute på nätet, Bara av nyfikenhet så man är med då andra pratar om den.. Jag är ju helt lost då jag inte sett ett avsnitt.
Man kan se den på en gratis (så länge man inte reggar sig) streaming sajt, om du vill har länk så är det bara att höra av sig :)
#14 Väldigt gärna. Tack på förhand

😢Jag är nu 70 år varit pensionär i nu 5 år under dom 50 år jag jobbade har jag byggt säker 10 - 15 olika vattenreningsanläggningar för att plock bort saker ur vatten och göra det bra igen.
Svart vatten är för mig bara ett slags "Läsk" för vuxna!
Vatten är den finast, mest nödvändig och en absolut förutsättning för liv.
Varför "förorena" det?
Den största reningsanläggning jag byggt renade 10 000 kubikmeter vatten per dygn från en "sörja av fiber" till ett vatten där laxöring kunde leva.🥵
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#16 Min far skulle nog "morra" han med om det svarta vattnet. Men som du säger lite "läsk" för vuxen,men det varken är eller smakar läsk utan bara vanligt vatten