Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettsci-fi-serier
Läst 927 ggr
medde
0

Grimm serien

Jag följer den här serien på Tv:e, Tycker den är ganska bra, men dock en liten smula sämre blev den nya säsongen tycker jag. Någon annan som följer Grimm?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Surtsey
0

Jag såg pilotavsnittet på tv men sen är det inte en serie jag hakat på

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

medde
0

Jag fastande på serien, men dotter har tröttnat och tycker det blivit lite för mycket trams

[Emma--]
0

Jag gav upp efter ett par avsnitt främst pga han som spelar huvudkaraktären, jag var inte så imponerad. Sen var det inte så snyggt gjort heller, men det kan jag nog leva med.
Min sambo tycker vi ska ge den en chans till men jag vet inte 😛

medde
0

Ge det en chans, serien är ganska bra, men visst erkänner säsong 2 sjönk den lite..

Allamej
0

Jag följer den religiöst och även om säsong 2 är lite segare så tror jag att dom egentligen bara jobbar sig upp mot något större, det är iaf. känslan jag har 🙂

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

medde
1

#5 Jag tycker lika om att den är lite segare än dom tidigare. Men som sagt det kan stämma det du säger och hoppas det verkligen är så.

medde
1

#5 Den börjar om igen nu i veckan. Som man jag har väntat,, Äntligen.. Är nog nog "tossig" i serien som du misstänker jag

Allamej
0

Jag antar det :) Och att huvudpersonen är rätt söt gör ju inte direkt ont :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

medde
0

#8 Nickar instämmande. Rätt söt var rätta ordet😉