Å den här vill jag se! Den ska handla om astronauter som ska försöka ta sig sig hem till Jorden igen, efter som man såg i klippet så gick det sönder lite för dom.
Men någon som vet när den har premiär här i Sverige? I USA är det 18 okt. Kan det vara samma datum för oss här?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Sverige står inte ens med på releaselistan så det är fullt möjligt att vi har samma datum som USA. Jag ska definitivt se den 🙂
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Tror vi kommer vara i närheten om vi inte får samma datum. Jag ska också se den och känner det borde bli okt snart. Men jag vill ju inte missa sommaren heller😉
Jag skippar gladerligen sommaren, det är bara varmt och kladdigt, hellre höst och vackra färger än hetta och sol varje dag 😃
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#4 Ligger mycket i det, Jag har en dotter och vi har mycket fint planerat för sommaren som vi ska göra. Så lite det jag vill göra tillsammans med min lilla goa tös.. Bara hon inte ser nu jag skriv lilla, Då blir hon putt. Som tonåring,,