Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettscience-mässor
Läst 4585 ggr
ChristineL
0

Sci-Fi-mässan i Göteborg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nästa helg, 6-7 april är det mässa i Göteborg, någon som ska dit? Tyvärr ska jag på profylaxkurs som slutar 16 båda dagarna, men hinner nog in en vända där på kvällen ändå :)

Surtsey
0

Eftersom Chris Judge kommer så kommer även jag!

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

medde
0

#1 Å du ska dit. Vad kul! Berätta gärna hur det var och om du fann något kul att shoppa. En och annan bild skulle vara guld att få se.

#0-1 Hoppas du/ ni  för en helt galet bra helg.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Surtsey
0

Har någon nåt tips på bra frågor att ställa till Chris Judge och/eller Billy Dee Williams? Det står helt still i min skalle!

medde
0

Oj.. Måste fundera.. Det blev stillestånd direkt🤔

Xenity
0

#3 Du kan ju försöka höra efter om Lando Calrissian dyker upp i den kommande filmen, det borde ju vara rimligt med tanke på hur nära kompis han är med Solo och hjälpte till i den sista. Inte för att han lär ge ett rakt svar om det är aktuellt men kul att höra vad svaret blir ändå.

Live long and prosper!

medde
0

Bra fråga där😉

Surtsey
0

#5 Inte för att att va sån då men det tycker jag känns som en rätt tråkig fråga eftersom han ändå inte kan bekräfta nånting och dessutom kommer antagligen varenda jäkel va på honom om det.

medde
0

#7 Väntar så nyfiket hur det var där, hur gick det med frågorna?

Hittade du någon kul där? Är ju  nyfiken..

Surtsey
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har precis skrivit ett långt inlägg på bloggen med massa bilder så orkar dra allt igen här, men den som vill se så finns länken i signaturen.

Men kortfattat så var mässan rätt bra på det hela.
Jag hade som sagt funderat jättemycket innan på vad jag skulle säga eller fråga Chris men hade inte kommit på ett skvatt så det blev mest bara ett "It's very nice to meet you". Lite trist men han bjöd inte in till ett samtal själv heller som Michael Shanks gjorde när jag träffade honom. Men Chris var absolut inte otrevlig eller så, utan tog i hand, hälsade, log o så.. Så, jag är väl nöjd iaf.

Lite shoppat blev det. Framförallt en hög med serier som jag sen ska massakera till ett par DIY-projekt, sen blev det ett par filmer och en liten Boba Fett bobblehead

medde
0

Låter som du fick en bra dag. Ska ta och kika in på din blogg och läsa vidare.