AVP
Oj dte var länge sedan jag såg den filmen, Har det härhemma någonstanns. Måste leta fram den och se om jag gillar den än i dag.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Kan inte säga att jag känner detsamma men gillar den för att man får veta mer om Predators och dessa rackare gäckar mig!
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Jag letar som en halvtok här hemma för att hitta filmen. Minns inte allt och vill återse den
Hittar du inte filmen så kan du få låna den av mig. Jag skickar på posten bara.
Jag rekommenderar att ni försöker få tag på gamla Serietidningarna, de är superbra om jag minns rätt.
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
Hur är det nu med lagen. -visst får man ge kopior till sina vänner?
#6 Endast kopiering för eget bruk får ske.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Okej.
Hade för mig att man fick dela med sig till den närmsta bekantskapskretsen. Men det kanske bara gällde musik?
Är det inte ganska komiskt att det står i inledningen på så gott som varenda film att det inte ens är tillåtet att kopiera för enskilt bruk?
Tur att jag inte kan läsa 
Har inte sett denna filmen, och tror jag knappt sett någon av Predator filmerna heller, så jag kan inte den så mycket. Men Alien köpte vi en samlingsbox nu i sommar och tvingat mina 2 äldsta barn att titta, och vi har den 4:e filmen kvar. :-)

#8: För enskilt bruk får du kopiera vad fasen du vill! Fast jag har för mig att så länge du inte tjänar nåt på det så får du visst ge bort kopior lite hur som helst, fast jag kommer inte ihåg var jag fått den uppgiften ifrån så ta det inte som dagens sanning
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Har filmen, den följde med i samma box som Predator (ettan) var väl ingen höjdare direkt men helt okey
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Där ser man. En annan tycker AVP är bland det absolut bästa filmerna i den genren.
#4 Kan kanske nappa om jag inte finner den.Nu ä rman ju så nyfiken och vill se den!
bara hojta till utifall…
#14 Prommis

AVP 1 var ok men 2:an sög duktigt… Predators var jättebra, undra om det blir nån uppföljare till den?
Multi vad?