Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettsci-fi-filmer
Läst 834 ggr
medde
0

Starman

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är inte det här en riktigt bra film? Jag tycker faktiskt den här filmen håller än i dag faktiskt. SEr den som en av dom bättre jag sett, varför vet jag inte riktigt men den innehåller ju så gott som allt man vill önska sig av en film..

Vad tycker du om den här filmen? Dvs om du har sett den. Inte är det dagens färskaste datum på den. Men det är nog en del som jag tycker att den håller än i dag.

Filmen är från 1984 och bakom filmen finns den väl kände filmmakaren John Carpenter. i huvudrollen var det Jeff Bridges som spelade den "alien" som kom ned till jorden.

Men som sagt en av mina favoriter av dom "äldre" filmerna. Vilken är din om det inte denna film. Vore även kul om du berätta lite om "din"film och varför just du tyckte den var bra

File:Starman film poster.jpg

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Woozy]
0

Åh jag minns inte om jag sett den eller ej…

medde
0

En verkligt go film om man kan säga så.. Men den har både spänning, värme och den humor. På något sätt har den filmen fastnat hos mig.

Surtsey
0

Aldrig hört talas om denna men de kanske man skulle ta o kika närmare på..

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

medde
0

#3 Den har ju några år på nacken, men jag gillar den=)

Cameo47
0

Jag såg filmen på 80-talet och tyckte att den var riktigt bra. Det finns även en TVserie som bygger på filmen. TVserien påminner lite om Hulk från 70-talet.

Why is it that dinosaurs always die running?

StefanW
0

Har minne av att jag sett den, Jeff Bridges och Karen Allen var väl "heta" i filmvärlden just då. Vad jag tyckte? Förmodligen bra, men den lämnade inget bestående minne utan mest fragment av Karen….Skäms

Stefan - Modellbyggare

medde
0

#6 Jasså… Tungan ute Men jag får väl säga det samma om J…Tyst

StefanW
0

…skyldig!

Stefan - Modellbyggare

medde
0

#8 Nope inte jag inte…..Oskyldig Aldrig=)

StefanW
0

…nä, jag tänkte mer på mig själv (hade lagt in en visslande smiley, men den kom inte med)

Skrattande

Stefan - Modellbyggare

medde
0

Det stämmer nog helt korrekt att det var du.Flört