Iron sky
Någon mer som sett denna finska sci-fi komedi ännu?
Jag såg den på bio i fredags och har sett fram emot den länge. På de stora hela gillar jag den verkligen men minus för att humorn ibland kan vara lite väl billig och farsartad.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

Ska gå och se den.
Skulle sett den igår men tyvärr fick jag förhinder :( Star Wreck var ju jättebra så jag har rätt stora förväntningar på Iron Sky.
Why is it that dinosaurs always die running?
Har funderingar på att se den, men blir senare på dvd, då jag aldrig går på bio.

Jag får också vänta tills den kommer på DVD eftersom jag inte kan gå på bio längre
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Har ej sett den ännu.
Jag får oxå vänta tills den kommer på DVD.
#4 Vad tråkigt att du inte kan gå på bio. Själv går jag rätt ofta.
Såg precis Iron Sky och varken jag eller mitt biosällskap tyckte den var någon höjdare. Visst hade den sina poänger men det var lite väl glest mellan skämten, vilket gjorde att vi båda satt och gäspade då och då. En svag 2:a fick den av oss av 5 möjliga. Se hellre Battleship eller The Hungergames om ni ska gå på bio och se scifi. Annars tycker jag att Mars Attacks är en riktigt roligt scifikomedi. Eller varför inte Spaceballs the movie eller Galaxy Quest. Alien Trespass är ett bättre alternativ också.
Why is it that dinosaurs always die running?
#6 mm, de verkar vara delade meningar om den i mediasurret. En del älskar den, andra tycker mindre om den.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Jag ska försöka se den till nästa helg..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥