Apollo 18 Film
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att människan stannade vid Apollo 17 vet nog dom flesta, efter det har människan inte varit på månen. Men den här filmen säger att människan kom dit igen i form av Apollo18.
Så skrivs det om filmen citat" Apollo 18 ställdes in, men nu sprids alltså historien att uppdraget skedde, men att farkosten aldrig kom tillbaka. Det ska vara förklaringen till varför USA aldrig åkte igen till månen"
"Filmen börjar alltså år 1974 med att besättningen får veta att Apollo 18 blir av" Filmen ska vara en stor del då filmad av astronauterna själva. Typ en "Blair Witch Project"
Läsaer man på länken om filmen så får den en svidande kritik. Men hur som helst jag har hyrt den och tänker titta av ren nyfikenhet.
Är det någon som sett filmen eller hör något om den?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Om det är en "Blair Witch project-film" så frågar man sig ju om den är lika dålig. Det enda som skrämde mig med den var att den var så skrämmande dålig.
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
På länken som jag skrev för den en svidande kritik, jag har ännu inte sett den men den ligger här hemma och vi ska se den inom kort.
Jag har sett filmen och den är filmad ur POV. Jag tyckte den var sevärd och välgjord. Klart bättre än sitt rykte.
Why is it that dinosaurs always die running?
Den gick att se men hur sann är den då?
#4 Inte det minsta
Why is it that dinosaurs always die running?
Jag tror inte jag sett den filmen alls…
Jag har filmen hemma och ska se den nu i helgen.
Det gick ett rykte att NASA skulle ha skickat iväg då till baksidan av månen som då aldrig kom tillbaka, som då skulle vara en Apollo18. Men det är rent nonnsens.. Har inte hänt, men rykten gillas ju att spridas..

#7: om dom kom till baksidan av månen skulle ju nazisterna tagit dom 
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Har sett den i hop med "Apollo"-nörden maken som tyckte den var helt ok.
Själv hoppade jag in bakom laptopen en stund mitt i filmen eftersom jag är extremt lättskrämd vad gäller filmer, inte pga av att filmen var dålig.
Vill man se en film som har en del verklighetsanknytning (Apollo-projektet) och gillar att fundra ang. konsirationsteorier (coverup) så kan man absolut se den med behållning.
#10 Det är just därför jag vill se filmen, för att få se bilderna osv.. Men det med konsirationsteorier är inget för mig. Fakta..
Men nyfiken är jag på filmen och inget finns som skulle påvisa att att Apollo 18 var uppe och på baksidan av månen.
Om det ska finnas riktig film från den resan och det ska vara med i filmen. Då undrar jag vilka delar det var.
Tyckte den var konstig hela filmen, men jag såg klart.
Ska se om man får tag på den..sen får man ha sinnet öppet..bildar mig en egen uppfattning om vad som hänt och inte hänt..man kan aldrig säga aldrig..säger jag:)
Sk aförsöka t amig tid och börja se dena här filmen under kvällen. Helgen har varit fullspäckat så tidne har ej funnit, Men nu ska jag försöka..