Stargate Atlantis
Hur många av er följer denna serie på tv6?

Tyvärr har det inte passat i tid för mig.
Jag har sett hela serien. Mycket bra. Jag har även haft chansen att träffa Joe Flanigan på en mässa också. 
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Jag ser lite då och då. Har aldrig riktigt fastnat för Atlantis som SG-1.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Missar det då man är på jobbet, såg endel när man gick sjukskriven. Den borde sändas på kvällarna i stället.
Ser dom när jag kan, men tycker också tiden passar dåligt. Dessutom krockar den med hustruns husprogram.
Aj då 
Har inte TV6 längre, men såg serien när den gick första omgången för ett par år sedan. Tycker den är riktigt bra!
Har den som DVD nu och kan säga att det åker in en skiva i spelaren lite då och då!

Älskade atlantis:) Klart roligaste stargate versionen tycker jag. Kommer det någon mer stg universe säsong?
#9 Universe är nerlagt
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

Ser den gärna de dagar jag är ledig. Filmen Stargate ser jag gärna om och om igen…
Stefan - Modellbyggare
Köpte hela klabbet på bluray och är i full gång att se om serien. Jag tycker att det är den bästa stargateserien. Den har som TV6 trailer för serien uttryckte det löjligt onda aliens, ;) men även Rodney McKay, Todd och Sheppard samt en stor portion självironi och humor. Har precis börjat på säs 5 nu men jag har sett serien förr.
Why is it that dinosaurs always die running?

Universe sög.
Universe hade kunnat bli så mycket bättre än den var men de valde ofta att gå fel väg som att t ex ha vinjetter med tråkig smörmusik i avsnitten. Man utnyttjade även kommunikatonsstenarna (eller vad de nu kallas för) till helt fel ändamål. Jag tyckte serien ryckte upp sig på slutet. Den hade iaf några riktigt bra karaktärer som t ex Dr Nicholas Rush.
Why is it that dinosaurs always die running?

Rush var det enda som var bra med serien. Men det var alldeles för mycket drama och för lite det som kännetecknar Stargate

Jag tyckte om den just för att den var en anna "typ" av stargate. Rush var iofs klart bästa karaktären men jag hade gärna sett mer