Sci-fi mässan Malmö
Var det någon som var på sci-fi mässan i Malmö?
Det vore kul att på veta lite från den. Någon som kan berätta?
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Kan bara instämma
Attan att det är på tok för långt för en annan. Men jag skulle så gärna vilja varit där
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#2 Samma sak för mig, missade den i sthlm så typiskt att man ska bo så långt ifrån.
Sthlm missas inte. Men var inte så impad av den..
Är de nån som tänkt åka på GBG-mässan nu vid månadsskiftet?
Jag hade lite tankar på de. Enbart för att få Edward Furlongs kråka men så fick jag veta att i slutet av April är det en Retrospelsmässa i GBG så tror jag prioterar de istället.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Han träffade vi i Sthlm, då min dotter gillar han till max. Så för henne var det en höjdpunkt att få hans "kråka" på en läcker bild.. Men ärligt ack så sur och butter människa han var den dagen. Hoppas humöret på topp i GBG
Det är jättetråkigt när skådisarna beter sig illa mot sina fans. Utan oss är de ingenting. Var på mässa i Sthlm i dec och försökte prata med några av skådisarna. De flesta var rätt otrevliga men Michael Shanks var supertrevlig. Har även varit på mässor utomlands och då har de flesta jag pratat med varit jättetrevliga.
Why is it that dinosaurs always die running?
#7 Visst är det rent ut sagt tråkigt då det händer. min dotter hade verkligen sett fram i mot at få "träffa" Edward Furlong, men det hela slutade i en stor besvikelse..
Ingen som varit på mässan som fotat lite? -så man får se bilderna.