Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettsci-fi-serier
Läst 542 ggr
sissie
0

Sience Fiction Channel

Under en tid så har det varit gammal skåpmat som man redan sett på Science Fiction Channel. Men nu så har det bytt ut sina program.

Vad sägs om LEXX. En udda blandning som far runt i sitt skepp som ser ut som en jättelång insekt, som dessutom växer. Med en kapten som är en fegis och sexgalning. En shapeskiftande tjej som äter levande djur och människor som en vampyr. En kille som är död, så måste väckas på rätt sätt för att inte gå bärsärkagång. Och en tjej som letar snygga karlar, fast i övrig är rätt schysst.

De flyger omkring i små skepp som ser ut som myggor med flaxande vingar om de ska åka någonstans utanför skeppet.

En helt galen serie.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Geru
0

WHAT!? Nu måste jag kolla upp den genast! Taaack!

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

sissie
0

Det är en B-rulle helt klart, men hade charm på något lustigt sätt. Såg två avsnitt igår. För att vara dåliga så var de riktigt kul att se. Glad

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

sissie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hittade detta på tuben

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

starhawk
0

Har sett Pilotavsnittet för länge sedan, sen har jag inte sett nåt av den, typiskt att den kommer upp på science fiction kanalen som vi inte har eftersom det hittills bara varit skåpmat, fast det här är ju skåpmat också, men skåpmat som jag inte sett

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

medde
0

Ärligt låter den inte som något i min smak, men klart jag ska titta och innan jag tycker för mycket,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Surtsey
0

Finns de f.ö nåt tv-bolag som erbjuder Sy Fy channel för oss i Sverige?

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

sissie
0

Tror inte det. Jag hade den i listan en gång i tiden men det var innan sciencefiction-kanalen dök upp. Obestämd

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[stblues35]
0

Lexx var en serie man såg nån gång i slutet av 90 början av 2000 talet på Tv4 så den är gammal..hon som spelade Zev(Eva Habermann)  från början var snyggare än hon som kom sen:) Men tv4 sifi har kört den serien nu ett tag på kvällarna..