The Amazing Spider-Man
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu under sommaren har den nya filmen om spiderman premiär här i Sverige. Närmare bestämmt den 3 juli 2012 är det premiär.
Den här filmen ska vad jag förstår en av flera som ska komma, då det ska lite av en serie.
Den här filmen handlig tar i tur med lite bakåt och varför allt blivit som det har i livet för Peter Parker. Hans funderingar som alla tonåringar har varför man är den man är och hur det hela kom sig. På den vägen blir det en väg i det förflutna och hur han upptäcker hemlighter som hans fader hade, som då till slut leder då till varför.. Nåja inte ska jag skriva om filmen. Utan gå och se den då den kommer ut.
I roll listan finner man en hel del "tunga" namn som Martin Sheen, Sally Field, Emma Stone,. Men självklart ska vi inte missa spiderman själv som spelas av Andrew Garfield.
Klicka gärna på klippet och se ett litet smakprov på filmen
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Oh. Det kan vara något att se. Lite annat än den vanliga tecknade Spider-Man.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Tycker den här verkar var i en riktigt hög klass..

Andrew Garfield? vad hände med den andra killen?
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Kommer väl se den men är inte ett dugg spänd inför den.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Den verkar ok iaf..
#3 Vilken menar du?

#5: Spiderman har ju hittills spelats av Tobey Maguire, i tre filmer närmare bestämmt
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
#6 Men de här är en reboot och har inget med tidigare filmer att göra. Främst för att Maguire inte ville ta på sig dräkten igen..
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
#3 Vet inte vad den andra killen tog vägen, men den här går ju tillbaka så det kanse behövs en yngre.
Trodde faktiskt att det skulle bli fortsättning där dom vaar redan men med den som nu tagit över i USA efter PP..
Vad blir det för åldersgräns på den? Min 8-årige son älskar dom andra filmerna, men jag antar att han får vänta tills DVDn kommer … :-)
D#10 Ingen aning ännu, tror inte dte heller ärklart och spikat.. Men ska se om jag kan finna något under dagen.
#11 Åh tack, men det är ingen brådska :-)
#6 Amazing Spiderman (serietidningen, eller är det tv-serien som filmen går efter) handlar om tonårsspindelmannen.
Good ol' Toby var för gammal för att spela den rollen antar jag.
Jag har allti älskat Spidde mest av alla superhjältar så jag kommer se den här också, även om jag vet jag kommer sitta där som den nörd jag är och gnissla tänder över att de ändrat på ditten och datten.