Robot Fetisch!
Någon som ser på programmet som går på Tv4 just nu? Säger bara en sak, vad håller dom på med?
Bla en kille som inte kan vänta tills robotarna är riktigt bra utvecklade för att ha sex med, vill hypnotisera sin tjej så att hon blir som en robot i sängen …
En robot som städar för mig men att ha sex med den .. nä tack ….
Jag råkade ramla in i programmet bara men lär nog fortsätta kolla …

Ja, man kan väl inte vara annat än tacksam för att de vill
reprodocera sig med en maskin och inte med en människa!
Stefan - Modellbyggare

Det är ju synd om pojken? Vill ha en kvinna som är som en maskin?
Trots att jag är ett "retur djur" ( för gammal för reproduktion, jägar term) så är det väl ett "vilddjur" man vill ha när ljuset är släckt, bara man orkar med dem?
Nä, inte maskiner där, utan helt vanliga kvinnor slår allt! Lita på en gammal man.
Skämt å sido, den som har sådana önskningar har ju problem?
Suckar lite..
Jag litar nog hellre på en klok man som JanGBG
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ok, skämt i all ära?
Människors önskningar när det kommer till detta ämne skrämer mig ibland!
Om man vill "hypnotisera" sin motpartner till"vad jag vill" hur ska man då kunna ge partnen "det hon vill", är det inte något väldigt viktigt i en relation att "kunna ge"?
Hade min sambo velat göra så mot mig så hade jag sagt "Släng dig i väggen" och så hade jag dumpat honom.
Men när jag råkade ramla in i detta program så trodde jag inte mina ögon först. Men börjar inse mer och mer att det finns många människor med mycket konstiga saker för sig …

Varför det skrämer mig?
Jo, för många år sedan hade jag en ung tjej som Medarbetare.
Hon hade en del konstiga "små skador"! Jag var tillräckligt "gammal" för att se att något var fel, tog ett samtal med henne, trode att hon blev"Misshandlad" av sin sambo. Hon förnekade absolut att så var fallet, utan hävdade att hon var machkist! Hon "tyckte om" att sambon gav henne små "skärsår" med kniv.
Trodde inte på detta utan lyckades få kontakt med hennes syster som bekräftade att så var fallet.
Hon slutade hos oss och började läsa, fick sedan höra att hon och sambon hade tagit livet av varandra i en akt som gått fel.
Varför gör människor så här?
#6 usch …
#6 usch …
Hugaligen!! Inget lyckligt slut där inte.
Fast om man ser till det där med maskiner som sexobjekt…tja, då kanske inte tjejer hamnar i skiten som prostituerad lika lätt.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Nej Sissie där tror jag du har fel, den som VILL, njuter att skada någon kommer aldrig att nöja sig med en Robot.
Det enda som dessa robotar kommer att göra är att minska den tid Män och Kvinnor med vanliga begär ängnar var andra.
En poäng till Jan. Det är nog så sant så.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Ett litet offinlägg bara till de Jan skriver i #6.. Det är inget konstigt med (sado)masochism i sig men gick det tillslut sålångt så att de slutade med döden för paret så var det något som gick allvarligt fel och de hade inte full koll på säkerheten i sin lek - och de däremot kan vara farligt.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

Vet inte vad jag ska svara dig Surtsey?
"Kärleks lek" är inte för mig när man med kniv gör "sår" på var andra!
Vad som i detalj hände tog jag aldrig reda på.
Vet allt det där om "säkerhets ord" och dylikt , är kanske för gammal och har en sådan inställning till våld och tvång att jag inte kan se det som "lek".
Har i hela mitt yrkesliv varit arbetsledare och träffat på så mycket kvinno misshandel att det påverkar min syn på detta.