WWW eller World Wide West som filmen heter. Nog kan man väl klassa den som sci-fi?
Jag tycker det i alla fall. Även om det utspelar sig på mitten av 1800-talet så är det ju mycket sci-fi med konstiga mskiner och "robotar" i den.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Cowboys & alien klassas ju som sci fi bla men jag tycker de är åt action/westen 
Kan man nog klasa.. Går det inte under Sci-fi? Det har jag för mig att den gör
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jag bryr mig inte!!!! tyckte båda var dåliga!
JAG ÄLSKAR WÄSTERN, men dessa tyckte jag var ett stort hån mot grenen.
Älskar att forska i böcker om hur det var i verkligheten, har nog skrivit 10-15 artiklar på Vilda Wästen sajten.
Men "tyckandet är fritt" så man får ha vilken åsikt man vill för mig.
Ingen av dessa filmer var något att se, så tycker även jag. Cowboys och aliens. Trodde jag skulle var något med skådisarna som var med i filmen. Men icke sa nicke!
Nu snurrar kugghjulen och google med.. world wide west!?!? Menar du Wild wild west med Will Smith..?
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Så var det ja, Wild Wild West. Fast nog passar World Wild West
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Wils wils west ja! Nej den är western! Uppfinnigheten fanns då så de ha inget med sci fi o göra

Åsikterna går i sär! Det är kanske inte Västen eller Sci-fi, bara några dramafilmer?

Läser man på några ställen på nätet, går den under Action, Komedi, Västern. Men jag vill ändå ha den i en del av Sci-fi.

Har bara sett delar av den men om man vill ha den till Sci-Fi så är det väl närmast Steam Punk det är frågan om?
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
#11 hann före mig. Visst är de lite steam punk som i sig är en subgenre till sci fi
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se