Dom spårlösa

Jag funderar lite på olika företelser här på iFokus.
Jag går ofta runt och tittar lite på olika sajter, är det något som jag gillar eller tycker är bra, så skriver jag ofta en kommentar. Det kan ju vara olika saker, man "måste ju inte" vara Medarbetare för att skriva inlägg?
Men när man ser hur många som ändå är inne på tex. dennna sajten, så mäste dom inte tycka om vad dom ser och läser, för dom lämnnar ju inga spår efter sig i form av kommentarer.
Våra besökare kallar jag "Dom spårlösa"
Det finns nog en hel del som är inne och läser, men som inte alltid har något att tillägga.
Fast nog vore det kul om de ibland skrev en rad som "Intressant" eller något sånt. Vore ju kul att se dem ibland.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Håller fullständigt med dig!
Men några kanske inte vågar erkänna att dom gillar Science Fiktion, och bara smygläser :-)

#3 Där tror jag att du "slog huvudet på spiken"!
Det kanske inte är tillräkligt "inne" med Sci-Fi. Fast själv så tror jag att intresset finns där. Ser jag på mig själv, så har jag aldrig tröttnat på Sci-Fi. Dock så finns det annat som tar mycket av ens tid som barnen, djuren, huset och jobbet.
Stefan - Modellbyggare

Ja, ni har nog rätt. Det anses som lite "barnsligt" att gilla det.
Men ändå så går folk på bio och ser Star Wars?????????????
Jo men Star wars är coolt medans Star Trek är för töntar … alltså jag är en tönt då :-)

Min Bästa "Sallyspigge"
Jag vill bara säga "VÄLKOMMEN I KLUBBEN" !
Är ansed som tönt/nörd i så många samanhang att jag ibland kallar mig för det själv.
Men tror att nördar och töntar har väldigt roligt och att det är bra för psyket.
Tänk att alltid tänka på att vara "rätt" i alla samanhang.
När min fru tycker att jag "är barnslig" säger hon "du är inte 6 till 8 år , du är 68 år" blir jag inte ens ledsen utan glad.
Jag är ett typiskt "forumspöke" oavsett vilket forum jag är på. Troligen är jag för lat för att skriva inlägg, för jag vill oftast skriva välformulerade sådana med ett genomtänkt innehåll.
Det är definitivt inte för att jag inte vill visa att jag gillar science fiction. I mina umgängeskretsar skulle det ju vara ocoolt 

Hej Sehvrin, det räcker med ett " Det var ju intressant" eller "Det här tyckte jag inte om"
Om man skriver noveller så vill man gärna ha någon "feedback" man kanske är helt utte och åker?
Jag gick in och "kikade" på din presentation.
Har i unga år även tränat Kendo och Iaido och Jodo, kom inte till 1 dan men nästan ( skulle upp till gradering) då jag la av.
Det var en trevlig sport men jag var lite för klumpig för den.
#10 Kul att du också tränat kendo
När det gäller noveller så brukar jag nästan alltid lämna nån kommentar när jag läst dem, för jag vet själv att jag uppskattar det när nån kommenterar mina grejer. Däremot läser jag sällan noveller på nätet då jag tycker det är jobbigt att läsa på datorn 
Jag höjder förstoringen på webläsaren till 125 % eller ibland 150 %. Då blir det betydligt mer lättläst. 
Wrooom!

Höja förstoring på Webbläsaren??????????????
Hur gör man det?
"En som aldrig frågat förr"

Eller om man har som jag. Längst uppe till höger på fliken Vertyg (eller en bild på ett kugghjul)
Wrooom!
#12 Fast det är inte storleken jag tycker gör det jobbigt att läsa, utan själva ljuset från skärmen.

Tack nu vet jag!
Min tid var ju inte datorns! Försöker att lära mig så mycket som möjligt, men tyvärr siter det inte fast så bra i minet.
Jag är klart bättre på Ångpannor, reningasanläggningar och vapen förre modell 1892.
Vilken intressant tråd, med många kloka ord i.
#10 Det här var kul info… Här hemma är det Taekwondo som gäller..Min dotter är riktigt duktig i det hela.. Hennes mamma fastande på en färg och kom inte längre. Men dotter kliver högt.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
# 17 Hörru Jan. Vore det inte kul om du kunde skriva en novell om ångpannor? Lite steampunk typ. Skulle säkert intressera flera härinne.
Wrooom!

Jusst nu har jag skriv kramp, skulle göra en artikel om ,hur det är idag att "Skjuta med Västen vapen" åt Vilda Västen sajten, Den bara liger och liger och liger!
Men vem vet!