Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettsci-fi-serier
Läst 903 ggr
sissie
0

V - säsong 2?

Någon som har en aning om när V andra säsongen kommer?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[vaargen]
0

Tyvärr så är det inte klart än, men jag gissar och hoppas på mitten av september, sen längtar man ju bara mer nu när Jane Badler ska vara med i nästa säsong.

sissie
0

Intressant!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Mantissa
0

Jag vill också se fortsättningen! Jag har haft 3 perioder V (gamla versionen). Första så var jag helsåld, men jag var 7 eller 8 då och vid den åldern tar man in allt okritiskt. Andra gången var jag tånnåring och var överkritisk i stället. Tyckte det var skit. Tredje gången upplevde jag den som kult:)

JanGBG
0

Glad

Oj, den kommer jag ihåg,  går den nu? Säkert på en kanal jag inte har!

Men jag gillade den.

Min dotter (40 år nu) var ju liten då, gjorde en "mus" av lite päls och ett snöre till svans. Ställde sig med sidan mot oss, gapande mun och lossades  äta upp "musen", så från sidan såg det ju ut som om den for in i munen, men den gick ju på utsidan.

Mantissa
0

Dom har ju gjort en nyinspelning, det är den andra säsongen jag väntar på

JanGBG
0

Tyst

Har jag gjort bort mig nu igen?

Leffe
0

Jag väntar på en tredje säsong fast det verkar bara finnas två

sissie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag väntar också på ännu en säsong. Men den verkar dröja på sig.

Ska vi se vem som kan finna på lite nyheter om den nya V?

Här är en trailer för nya V.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

JanGBG
0

ObestämdNär gick dom allra äldsta av snitten av den första då?

Vilken kanal går dom nya på?

medde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#9 Inte gör man bort sig, Man kan inte hänga med i allt. Här kan du läsa lite från Wikipedia.

Serien hgick på någon betalkanal säsong 1 och 2. Men den har även gått på kanal 6 tror jag det var.. Men där har det endast visats säsong 1.. Så jag väntar en säsong 2.. Den första finns numera på DVD för cirka hundringen i handeln..

Den var riktigt bra. Men det tog ett par avsnitt för mig, då man utan att tänka på det, hela tiden jämnför med en äldre V

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

JanGBG
0

Rynkar på näsan

1983 det var ju ett tag sedan!

[SallysPigge]
0

Men den nya versionen är väl en slags fortsättning från orginalserien? Diana är ju med här med fast hon spelar mor till Anna som nu är ledare. Men jag kanske har missuppfattat med. :-/

medde
0

Diana har inte kommit in i serien ännu för mig.. Men det finns många röda trådar i serien och från den äldre..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥