Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettgod-morgon-dag-kväll-helg
Läst 961 ggr
[SallysPigge]
0

Ny här inne!

Har faktiskt inte varit här inne tidigare, även om jag varit på iFokus i ett tag. Jag råkade se Sci-Fi kluringen där jag fick 7 rätt :-D

Jag älskar Star trek även om jag inte är ett fan av den första serien. Men resten älskar jag speciellt Next Generetion.

Det bästa jag gillar i avsnitten och filmerna är när The Borgs är med.

Just nu så längtar jag efter att så om alla serier igen, men jag har ännu inte tid. Och det tråkiga med det hela är att jag är den enda i familjen som gillar Star trek. Men varje gång jag tittar så fastnar någon i familjen och tittar. Men dom vill aldrig erkänna det :-D

Sedan har jag spelat in Äkta människor men ej ännu kollat. Samlar gärna på mig ett par avsnitt och kollar på. Ser fram emot att få se denna serie, och om igen ingen annan i familjen vill se … (vi är 5 st) … Så jag är den enda i familjen med smak då jag älskar Sci-Fi och dom inte … :-D

sissie
0

V'lkommen hit till oss andra…nördar? Obestämd En del kanske skulle kalla en del av oss för det, men det bästa är att vi alla gillar Sci-Fi. I alla dess former.

Läs gärna JanGBG:s noveller. De är busbra flera av dem. Min favorit är nog den om gurkodlaren.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[SallysPigge]
0

#1 Tack!

Åh dom läser jag gärna :-D

Leffe
0

Hjärtligt välkommen och hoppas du kommer att trivas här

StefanW
0

Välkommen hit! Här kommer du att hitta en del som faller dig i smaken, själv så är jag mer Star Wars fan än "Treckare"

Stefan - Modellbyggare

medde
0

Välkommen in hit säger även jag.. Mera åt Star Wars hållet fallar min smak.

Men men hur som helst. Hjärtligt välkommen in hit.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

JanGBG
0

Skrattande

Även jag säger välkommen till dig. Hoppas på många trevliga inlägg.

[SallysPigge]
0

Tackar! :-) Själv är Star trek större än Star wars för mig, har knappt sett Star wars har sett alla, men dom  3 sista har jag bara sett en gång. Men får barnen välja så är det Star wars. :-)

JanGBG
0

Glad

Tack så mycket Sissie, för att du berömde min "Gurkodlaren".

Men då måste jag inflika att du är verkligen inte dålig själv på den fronten, din "uppvaknandet" var en mycket bra sak.

sissie
0

Nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Den har ju inte kommit ut än.Flört

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

starhawk
0

Välkommen hit SallysPigge! Själv är jag också snarare en trekkie än en "fågeltvättare". Ett litet tips: Det finns en Borg-kub att köpa där dom har samlat alla Borg -avsnitt på DVD.

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

[SallysPigge]
0

#10 Åh tack för tipset :-D Låter himla intressant :-P