Tygantenn
Från SciFi till verklighet så beskriv den här tygantennen. Vilket jag ivrigt håller med om. Tänk vad mycket kul man skulle kunna göra
Tygantenn . Kan det vara möjligt? Jodå det finns ett finskt företag (Patria Aviation Oy) med stöd från ESA som har gjort detta.
Titta in på länken och läs vidare. Mycket intressant
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Intressant! Det kanske fungerar bättre än de jackor som kom för ett antal år sedan där man byggt in en telefon bl.a. undra om de verkligen fick sålt några även om jag gillade idén
Stefan - Modellbyggare
Ja det här är häftigt
Vad kul det skulle se ut om alla hade sådana kläder på sig och gå omkring och slå sig för bröstet!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Kan tänka mig hur det skulle se ut!
Här har du en Horny Frenchman….. Han spelar på signalhorn och inget annat!
Stefan - Modellbyggare
Honom har jag nog sett i något tv-program. Eller någon annan med samma idé. Vilket jobb att komma ihåg var varje tuta sitter och sedan träffa rätt.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Han var onekligen Horny!
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Nu är jag ute och gräver i era gamla inklägg igen.
2009 är ju det här ifrån. Mig veterligt så finns det i USA styrkorna en jacka med inbyggd radio och i flygarnas västar sitter ju en radio sänbdare/fyr som andvänds när dom har nödlandat, för att helikoptrarna ska hitta dom.
Men har ni tänkt på att i våra vanliga bilrutor siter det ju en tunn liten tråd som antenn.
Men detta med elektronik inbyggd i kläder tror jag kommer, med tanke på hur kort tid vi använder våra kläder och mobiltelefoner. Där är ju modet inte hållbarheten som styr.
Tog fram detta inlägg då jag gillade det, någon som sett något nytt i den här vägen.

#7: Är du säker på att du inte förväxlar antenn med eluppvärmda bakrutor nu?
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

ABSOLUT INTE!
Knäckte min framruta för cirka två månader sedan, så jag vet att antennen siter där den syns väldigt väl.
Det har funnits i cirka 20 år men på civila bilar tro jag bara under det sista 10 åren.
Dom stitter oftast på den HÖGRA SIDAN, kika på bilar som inte har yttre antenn så får du se.