Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettoff-topic
Läst 974 ggr
medde
0

Ny Tv:e serie Grimm/Fantasy

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tv 6 har köpt upp en ny serie som är lite av åt fantasy//Horror hållet och baserad på bröderna Grimm sagor. Serien är faktiskt även riktigt ny då den hade sin premiär i USA under hösten förra året. Det är en serie jag verkligen ser fram imot att få se. Tur man har den kanalenSkrattande

Vidare info finner ni på seriens egen sida Länk

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Sehvrin
0

Den verkar intressant. Måste definitivt ge den en chans Skrattande

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

medde
0

#1 Det samma kände jag då jag läste om serien.. Måste se vidare då den ska börja. Men tror att den borde komma igång nu till hösten.

Sehvrin
0

Oj, blev visst dubbelt.

medde
0

Ingen fara!Skrattande

[stblues35]
0

Åhåå:)

medde
0

Nu är det klart. Den 17 november kommer det första programet i den nya serien. Äntligen som jag väntat!

medde
0

Nu äntligen är det mindre än en vecka kvar..Är det något ni andra tänker att titta på ?

[stblues35]
0

Det verkar vara lite Supernatural stuk över det så klart man kommer kika:)

[Kaktuz]
0

Den ska vara bra enligt andra som.. *grr* ladda ner..

Cool Dem bruka tipsa mig om sådant för dem vet jag inte gör de där.

Surtsey
0

Såg ni premiäravsnittet och vad tyckte ni?

Jag såg halva, sen var jag för trött för att orka igenom 6;ans evigshetslånga reklam och somnade. Så jag kan väl inte säga så mycket egentligen. Men av det jag hann se så gillade jag det. Det var intressant och hade potential.

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

medde
0

Jag spelade in programet och ska försöka se det i kväll, igår var vi på Twilight filmen. Men sniffade lite på början i morse och det verkar ju spännande..

[Kaktuz]
0

Wonderful :)

medde
0

Nu har jag sett avsnittet, och jag tycker det var riktigt bra, och kommer att följe serien, Inte blev jag besviken på det första avsnitten alls, utan ser fram imot nästa.

medde
0

Inte utan jag vill att det ska var torsdag, så man kan få se nästa avsnitt. Så med facit i handen så¨var dne nog ganska bra, då man är så nyfiken på nästa.

[Kaktuz]
0

Cool

starhawk
0

Har inte sett ett enda av dessa avsnitt, det krockar med Mythbusters man får göra sina val!

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

medde
0

Jag gillade det första. Hel bra! Men andra… Kanske för man skruvade upp sina egna förväntningar så mycket. Men jag kommer att följa denna. Helt klart

Sehvrin
0

Fastnade tyvärr inte för serien. Jag får vänta och se om den andra aktuella "sagoserien" är nåt att ha. Once upon a time heter den, vet inte om/när den kommer gå på svensk tv. Den verkar likna serien (sån på papper) "Fables" som jag tycker om.

medde
0

Jag gillade det första men som sagt lite hm,, innför dom andra. Men jag fortsätter att se dom, nyfikenheten lockar mig vidare.

[Aremea]
0

Jag har gett upp Grimm, tyckte den kändes som nått de klämt ur sig för att hänga med på sago-vågen som går.

Once Upon A Time är något bättre, lite bättre casting och skådespeleri om inte annat.