Ghost Rider 2
Den 12 februari 2012 Har Ghost Rider, Spririt of Vengeance sin premiär i USA. Filmen spelades in i Rumänien.
Rollen som Johnny Blaze spelas återigen av Nicolas Gage.
Den här gången ska Johnny Blaze rädda 10 åriga Danny och naturligtvis hela världen,
Realse datum för Sverige har jag inte, men återkommer naturligtvis om det.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Spännande..1:a filmen tyckte jag var riktigt bra..får se om dom kan upprepa!:)

Måste se ettan vid tillfälle, nu när tvåan är på gång
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Jag såg ettan helt utan några tankar om den innan, blev faktiskt ganska förvånad. Den var riktigt bra! Hoppas tvåan håller mottet

Väntar också på uppföljaren!
Stefan - Modellbyggare

Jag hade ettan på DVD-spelaren innan jag av misstag raderade alltihop, får väl hyra den nånstans, Godis och videopalatset i centrum har klappat igen likaså Expert i Högdalen vart går man då?? Har i alla fall en modell av han i bygghögen, det blir ett kul bygge…nångång
#5 Har även Expert packat ihop? Hade inte en aning om det,men du har väl en videobutik bakom på andra sidan, I hörnan på parkeringen konsum och Jysk, dvs om den finns kvar eller är det den som är borta? Kan inte namnet på den..

Nä Expertbutiken låg i andra änden av centrum mittemot Vi butiken, skall kolla den du nämner imorgon
#7 Hoppas du har tur! Vi är ju så gott som grannar har jag märkt!

Kollade bakom konsum och Jysk men där fanns ingenting, fast borta i höghuset fanns det nåt som hette Filmklippet verkade vara både försäljning och hyr
Yepp det var den jag menade.. Skrev i hörnan för du skull ehitta rätt.Men ä rnyfiken nu, Fann du vad vad du sökte?
Vi har en butik som har mycket av de äldre.. som både säljs och hyrs ut,, Ropa till om du vill jag ska kolla efter något,

Åh jag ville bara konstatera att det fanns ett ställe just nu, hyra film blir en senare fråga, när jag känner för det
Men hur som helst så visste du inte om detta ställe. Lite nyfiken om jag var till lite hjälp i alla fall.,,

Definitivt var det till hjälp, har tidigare frekventerat Godis och Videopalatset i Bandhagen men det har varit stängt en längre tid, så jag var lite vilsen om var jag kunde hyra film numera
#13 Men då så, Nu blev jag glad=) Alltid kul att kunna vara till hjälp. Det finns även en bra butik i farsta vid OK Q8, där hyr man för 20 spänn de äldre filmerna och har dom en vecka. Ett stort utbud kan jag lova dig.,Liten bit att kanske åka, men då har man dom en vecka blir det ju inte att fara fram och åter i alla fall.
Det ska bli kul att det kommer en tvåa. Jag har sett ettan och gillade den. Tycker att Nicolas Cage är en superskådis. Vore kul om han dök upp på en Sci-Fi-mässa
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#15 Det skulle vara något. Han är en superbra skådis tycker jag..

Det blev ingen hyra av ettan, jag har beställt den nu från Amazon får se när den kommer. Hemma är bygget av modellen i full gång, visst är det en fin låda?

Kommer se 2;an så småningom men knappst springa till bion för det. Nick Cage gillar jag men första filmen var ju inte direkt strålande.. Okej underhållning men knappast strålande.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se