Peter Weller i Star Trek
Vi känner nog mest igen Peter Weller som Robocop. Men han har även deltagit i Fringe och 24 bland annat, och han har även testat på att prova på Regissör.
Rollerna som James T.Kirk och spock kommer vi att återse Chris Pine och Zachary Quinto samt som Scotty är det Simon Pegg. Benicio Del Toro kommer även att medverka i filmen.
Filmen är en uppföljare till filmen som utkom 2009. Regissör blir JJ. Abrams som återfinns bakom bland annat Lost, Super 8 och Mission: Impossible III. Men har även rollen som en manusförfattarna och pruducent
Filmen är planerad att få sin premiär under maj 2013.
Detta blir något att se fram imot=)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Allvarligt? Salig blandning.
Salig blandning? Är inte riktigt med på vad?
Menade att man blev förvånad över Del Toro.
Tack för du svarade
Mvh
Ja, men det vart så mycket "annorlunda" skådespelare i samma. Även om flera av dem var med i den från 2009. Men ja, Del Toro är ju en förbannat bra skådespelare så det var inte av missnöje. :)
Är med på vad du menar.. Så läger lugnt..
Gillade du den filmen som kom 2009?
Jag gillade den. Lite kul vändning med den, då det kan bli en helt ny tidslinje.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Jag gillade den också, och nu i kväll ska jag nog leta fram den DVD och se om filmen.

Den nya tidslinjen gillade jag inte alls, vilket passar bra för då behöver jag inte hålla utkik efter den här
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus