Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettsci-fi-serier
Läst 1318 ggr
[vaargen]
0

Äntligen!

Ingen har väl missat att nya säsongen av Doctor Who har börjat?

Hur många har sett det?

Funderar på om vi ska sätta upp en spoiler tråd där vi kan prata fritt om avsnitten utan att riskera att förstöra för någon annan, vad säger ni?

StefanW
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Låter som en bra idé

Stefan - Modellbyggare

[LucyInTheSky]
0

Jag ÄLSKAR de nya avsnitten.. Spännande så man sitter på nålar.. Denna säsongen kommer bli awesome, är helt säker på det =)

Sehvrin
0

*suck* På grund av min envishet kommer jag få vänta en halv evighet (eller kanske ett halvår…) innan jag kan se dem. Jag vill nämligen enbart se dem på dvd. Nåja, den som väntar på nåt gott, väntar.

Jag måste dessutom se om säsong 5 (såg klart den nyligen, men man måste ju se varje avsnitt minst två gånger Flört)

Jag ser fram emot att se säsong 6 sen, särskilt då min favoritförfattare, Neil Gaiman, har skrivit ett av avsnitten Skrattande

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Lovizaa
0

Nu är det slut. Rynkar på näsan

Surtsey
0

Tycker nog att den här halvan av säsongen var sämre än första halvan.. genrellt sett. Men så har jag inte sett säsongsavslutningen ännu

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

starhawk
0

Själv är jag David Tennant-fan och har alla hans avsnitt på DVD, fast jag har inte sett mer än första säsongen (på BBC), det blir säkert tid för det … nångång!

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

[LucyInTheSky]
0

Såg säsongsavslutningen på säsong 6 i går.. Blev besviken. Håller med om att andra halvan inte var särskilt bra.

Den här storyn i denna säsongen blev inge bra enligt mig.. Hoppas på bättre säsong nästa gång.

Surtsey
0

Sett sista avsnittet nu. Håller fast vid vad jag sa i #5, men jag tycker att sista avsnittet var helt underbart och det lyfte säsongen rejält i mina ögon.

10 långa månader till nästa säsong då.. *djup suck*

Lovizaa
0

#7 Håller med dig. Dessutom gillar jag inte Rivers och Doktorns relation. Det känns bara helt fel haha. Jag tycker fortfarande det ska vara Rose och Doktorn.

medde
0

Är det tio månader till nästa säsong sparkar igång.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Surtsey
0

Ja, det kommer ett julavsnitt, sen har nästa säsong blivit försenat till hösten -12

Geru
0

#3 Varför vill du bara se dom på DVD:p? Lite nyfiken bara :)

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Sehvrin
0

#12 Jag älskar serien och ser gärna extramaterial i samband med att jag tittat på avsnitten. Dessutom vet jag av erfarenhet att om jag ser en serie innan jag har dvdn så är det mindre chans att jag skaffar boxen och jag vill verkligen ha Doctor Who på dvd. Sen är jag inte så mycket för nedladdning, inte för att jag tycker att det är helt fel, utan för att saker har en tendens att bara bli liggande på min dator utan att jag tittar på det, även om jag verkligen vill se det.

Men mest kanske det är för att jag är ganska traditionsbunden: Jag har sett alla de tidigare säsongerna av den nya serien på dvd när jag såg den för första gången (förutom första säsongen som jag såg på tv).

Blev en massa rabblande här Tungan ute Summan av kardemumman är väl att jag bara vill se dem på dvd eftersom jag fått för mig att jag vill det Flört

Geru
0

#13 Ah, okej :) själv har jag sätt who mer än tre gånger…

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Sehvrin
0

#14 Jag har också sett den många gånger Flört (ok, säsong fem är jag bara på början av andra omgången ännu, visserligen)

medde
0

#11 Julavsnitt även här? När var?

#13 En bra förklaring tycker jag..

Surtsey
0

#16 Julavsnittet har inte fått ett datum än men brukar sändas i mellandagarna.
(sen vet inte jag iofs om Dr Who sänds i svensk tv..?)

medde
0

Det blir att hålla ögonen öppna och leta?

Lovizaa
0

25 december har jag läst, jag tror att det alltid är då? Men är inte säker.