Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettsci-fi-serier
Läst 827 ggr
medde
0

Noah Wyle i Sci-Fi serie

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vi som har sett Cityakuten (ER) Känner nog igen Noah Wyle som Dr Carter. Nu innför den andra säsongen av  Falling skies  som  ska börja spelas in nu har han en av huvudrollerna.

Falling skies är en prouktion av Steven Spielberg och har haft sin första säsong i USA, där den haft stor framgång.

Serien har självklart utomjordingar och en massa annat spännande innehåll, som jorden tas över av en främmande makt. Men även ett stort familjedrama i handlingen..

.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Allamej
0

Jag som ser streamat från USA kan verkligen rekommendera denna serie, den är spännande och oväntad i handlingen.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

medde
0

# 1 Har du en länk till där du ser serien?

Allamej
0

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

medde
0

Tack:=)

Mimmi
0

Kan också rekommendera den! Inte min favoritserie, men definitivt välgjord och sevärd.

medde
0

Kul! Det verkar vara fler som jag även hört som tycker serien är toppen..

anetteomelett
0

Tycker att serien är sevärd, men långsam ibland, trög i handlingen och första avsnittet borde börja från början istället för mitt i så att säga, utomjordingarna är redan där och kriget i full gång, skulle velat se hur allt började.

medde
0

Jag tyvärr bara set några enstaka avsnitt, men varit väldigt nöjd med det jag sett.