Cowboys and Aliens
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Cowboys and Aliens är en film blandad med vilda västern och aliens. En härlig blandning tycker jag det verkar som.
Snart är det premiär på en film som har verkar riktigt bra, så nu under den augusti blir det att besöka en bion. Filmen har premiär den 28 aug.
Ett rymdskepp landar i vilda väster regionen år 1873, En främling som spelas av Daniel Graig kommer till en ökenhåla och hans enda ledtråd är en boja som sitter runt hans handled. Ortsbefolkningen tycker….
Filmen har skådisar som Daniel Craig, Harrison Fors samt Olivia Wilde inblandade i filmen, och bara det lockar mig…
Men nu tänker jag inte avslöja mer om filmen utan enbart säga; Gå och se den. Men är ni nyfikna så kika gärna in på länkarna nedan så finner ni mer info om filmen och handling.
Länk till Filmtipset
Trailer klipp Cowboys and Aliens
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Den blir ett måste att se
Samma här! Det bästa är att amn inte behöver vänta länge.. Snart premiär. Ska du med då?
Du ser vi till att det blir av så klart. Kul!
Massa Pop corn och Cola hör till ..
Nu blev det annat i tråden,, 
Men den här filmen ska bli kul att se, för mig något helt nytt och balnd vilda väster och aliens,,, Verkar vara eller bli ett kul koncept!
Nu har filmen haft premiär. Är det någon som hunnit sett den ännu? Nyfiken hur den var, men bra skådisar så man hoppas. Vi ska nog se den till helg.
Har du sett den än medde? Va tyckte du?
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Nej jag har inte hunnit, tänkte dte skulle bli i dag. Men nu är tösen min sjuk här hemma. Så det blir att vänta till nästa helg. Men jag ser verkligen fram imot att få se den. Det är ju bra skådisar med också.
Såg den för någon vecka sedan, den var en besvikelse. Mer än så säger jag inte om den. :)