Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettgod-morgon-dag-kväll-helg
Läst 1347 ggr
medde
0

God helg 15/16 juli

Äntligen har det kommit in ett regnväder över Sthlm. Ärligt känns det riktigt skönt ute. Luften är så frisk.. Men bara någon dag vill jag ha regn, sen får gärna solen komm återigen..

I går kväll gjorde jag mig riktigt osams med en hel by getingar, Jag tog bort ett bo dom gjort på balkongen, vilket var inte poppis. Men har man hundar och katt som älskar vara där ute, bådar det inte bra!!

Nu blir det att städa upp lite där ute, då jag för runt som en virvelvind, då man inte vill ha dom nära inpå sig, man är ju fegis då det gäller getingar!

Vad har ni på agendan under helgen? Hur som helst hoppas jag ni får en riktigt fin helg. Samt att vi kanske ses här på den "nyvakna" trevliga sajten Sci-Fi här på nätverket iFokus.

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
0

Bordshockey, skruva bil och en hel del mer. Ska kanske hämta fälgar till bilen på söndag.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Surtsey
0

Min och makens semester börjar idag. Hurra hurra! Dock med regnväder, haha. Så det blir nog mest att sitta hemma vid datorn. Kanske tar man sig till bion och kikar på Harry Potter

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

starhawk
0

Skall försöka "tokbygga" på min St Chamond, och så är det ju tvättstuga på Lördag! Så nog blir man sysselsatt

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
[stblues35]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hmm ingen aning..får ta helgen som den kommer..lilla tanten jobbar så vi får se..

Blir kanske lite barnfilm, melodikrysset(bra för hjärnan) pilla lite släktforskning, lite barnfilm o.s.v:)

StefanW
0

Det blir en intensiv helg med mycket jobb. Väntar även på slamsugsbilen som skall hjälpa till med stoppet i avloppet, har försökt med högtryck men ens egna utrustning förslog inget så nu får proffsen ta över (undra vad den räkningen slutar på…)

Stefan - Modellbyggare

medde
0

#6 Törs du tänka på denFörvånad Det skulle inte jag våga göra.

Här hemma kläcks äggen för fullt, så nu blir det massa majsormsbebbar.. Rosa och en massa fina färger..Så nu har vi hållt på att bränna små hål i godislådor. Alla kommer få sin egen bostad..

Men sen blir det nog bara att ta det lite lungt och gå ut på prommis med hundar. För  att sedan gå hem och fixa middag samt göra ordning kvällens mys.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥