Samlar du?
Vi alla brukar ju samla på lite av det som vi har ett intresse i. Men vad har du som är det dyraste? Ibland köper man även saker som inte alls är något att ha,men bara för att det är från favoritfilmen så köper man det. Så nyfiken är man. Vad är det du har som du är stolt över i din samling och minst stolt över? Även din dyrgrip är vad?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag samlar inte, men är likväl nyfiken på vad ni andra samlar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gillar rymdfarkoster av alla de slag, både sådana som finns och från filmens värld. Min samlig är inget att skryta över, men jag hoppas att kuna utöka den med modeller som jag gjort själv. Filmer som Star Wars och Stargate m.m. finns på hyllan.
Stefan - Modellbyggare
Det är några serie tidningar..det är väl det jag samlat på..hade massor av västernböcker förut som jag samlade på men gjorde mig av med dom..
Ingen samling som har med si-fi att göra tyvärr:)

Samlar och samlar, har diverse samlingar men är ingen sån där som samlar allt inom ett område utan det är lite små samlingar som man har på olika avdelningar, liksom Stefan har jag en Star Wars samling på filmhyllan men även Star Trek, Godzilla och Scooby Doo sen har jag även diverse samlingar i min bygghög, så visst samlar jag, men på ett betydligt lugnare plan än dom som t ex fyller huset med 7000 tomtar
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Jag är väl ingen storsamlare heller, utan handlar om möjlighet då jag finner någon som har med rymdfart att göra. En och annan Star Wars pryl finnns också..Men visst är dte kul att ha. Där imot har jag även en tid samlat på indianer. Men känner det har haft sin tid och funderar på att gör amig av med den samlingen, då den enbart samlar damm och jag muttrar över den..

Gör som jag med grejorna man inte vill ha längre Tradera!
Småsamlar lite på bobbleheads. Har 5st i nuläget.. Yoda, storm trooper, darth vader, Jokern och Hellboy.
Annars är det mest actionfigurer till olika filmer o så..
Det dyraste är inte speciellt dyrt heller.
Det här är produktbilder på min Davy Jones som kan säga 3-4 fraser och min Cybermen cookiejar. Bägge kostade 400-500kr
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
#7 Fundrar på att göra så faktiskt. Är nog det bästa stället..
# 8 Men vilka läckra prylar du har. Verkligen! Vad är det du har i Yoda? Lite favorit samt Darht Maul!
#9 Som jag skrev är det bobbleheads jag har ;-)
Men av nån anledning glömde jag skriva med både min talande Spock och Master chief (från Halo).. snart 25år gammal - glömsk :-P
#10 Jo det var jag med om,, men är den , stor, liten alltid nyfiken vad som finns i Yoda,
Do'h på mig själv! Haha.. det är den här ifrån Funko jag har iaf. Finns oftast att köpa på spelbutiken GameStop.
Är ca 13-15cm hög
Nu blir det Game under morgondagen!
Ibland är hjärnan bra gaggig.. Det dyraste jag har är ju faktiskt min drakspegel ifrån Agora gifthouse som jag köpte kanske 7 år sen. Samlade mycket på drakar då och denna spegel är en av de i min samling.
999:- kostade den och var ett impulsköp
#14 Wow
! Så läcker den är… Det var bland det snyggaste jag sett på länge!
Tack ^^ Haha. Ingen sci-fi sak men väl en samlarpryl

Jag skulle kunna tänka mig själv att impulsköpa en dylig!
#14 Snygg spegel!
Själv samlar jag inte på några scifi-prylar, även om det finns vissa saker som lockar ibland (men jag har ingenstans att ha dem). Utöver böcker och serier så är väl det enda jag samlar på drakar. Det har jag dessutom nästan gett upp, då en kompis hade väldigt mycket större draksamling än mig (så nu bidrar jag med drakar dit istället. Hittills har hon fått tre)
#14 Spelar ingen roll, den är ju läcker
#18 Själv samlar jag nästan enbart på rymdfärjor! Men min dotter har lite ljusstakar med drakar på.
Oj oj.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland