Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettoff-topic
Läst 808 ggr
Mikael
0

Något att dricka?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag och min kompis Mika lanade WOW (World Of Warcraft) då vi upptäckte ett underbart sätt att förvara läsk på. I garderoben. Eftersom den är en del av väggen är det kallt där mycket efektivt.

(Det hjälper att ha en snygg låda att ha den i!)

sissie
0

Alla sätt är  bra utom de dåliga. Garderoben som skafferi. Smart!

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Jensa90
0

skulle funka här också, svinkallt i gardeoberna, o i skåpen i köket, bra o förvara potatisen i ett mörkt svalt skåp i vårt kök. =P

Resistance is futile. 

starhawk
0

I förra lägenheten hade vi ett skafferi som var vid ytterväggen, där var det riktigt kallt på vintern, men på sommaren var det riktigt varmt, kommer ihåg att fläderdrickan jäste och smakade lite cider-aktigt, vi fick lov att ha en kylklamp där för att rädda matvarorna. I nya lägenheten är alla skåp inne i lägenheten så det vi använder som skafferi är rumstempererat hmm man kanske skulle ha en kylklamp där, frågan är bara hur ofta man behöver byta den

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

sissie
0

Lite frigolitskivor på väggarna och tätninglist runt dörren så kan du nog få kylklampen att räcka längre. Men du får nog byta ganska ofta.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

starhawk
0

Vi har ett par rejäla Kodak-kylklampar i frysen, dom är väl åtminstone dubbelt så stora som dom där man hittar i affärerna dom kan man nog alternera med, bra idé med tätningslisterna, frigoliten är nog lite överkurs, det skall ju vara svalt, inte kallt som i kylskåpet. Får exprimentera lite grann och se hur det blir, har visst en del tätningslist kvar sen jag snickrade ihop min spraybox

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus