Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettövrig-science
Läst 2869 ggr
EmmaG
0

Lego Storm trooper Alarm clock

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**För ca en vecka sen skrev jag ett blogginlägg, för enkelhetens skull citerar jag rakt av;
**
_(Klockan jag pratar om är i form av en storm trooper från Star wars)
_Citera: Fick idag ett nyhetsmail ifrån http://www.roligaprylar.se _Om jag jag skulle råka klicka Köp på den väckarklockan, skulle jag då kunna motivera det med att jag inte har någon klocka, utan använder mobilen..? Och man borde nog faktiskt ha en ordentlig väckarklocka.

Men iofs.. eftersom den här bloggen till hälften fungerar som en reklampelare för deras produkter (Damn you for having all the coolest things!!) så kanske de borde skänka mig något i gengäld..? Men å andra sidan, skulle de kika in här och se detta så skulle jag troligen inte alls få en awesome klocka eller ens tröja, utan en sketen pytteliten gummikyckling för 5 spänn.
------------------------_Tydligen är de så att grabbarna på företaget googlar regelbundet för att se vad folk säger om dem, och hittade då alltså till detta inlägg.
Hur förvånad blev jag inte när jag får denna kommentaren till inlägget!
Citera: _Kan du maila mig din adress så ska jag skicka något fint, kanske en liten kyckling :)
/Dan

_Idag kom herr brevbärare med ett paket till mig!
Innehållandes ett stycke gummikyckling….

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

EmmaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och en Lego Storm trooper klocka!
De trodde jag aldrig! Förvånad och glad som s***n!

// Emma, aka Althea

Mari
0

Ha vilken lycka! Man kanske ska börja med denna taktik när man bloggar Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

EmmaG
0

Hehe ja lycka till ^^

// Emma, aka Althea

Levethia
0

hehe det va en liten rolig berättelse, och kunde int e låta bli att skratta i slutet av första inlägget :)

Medarbetare på Science Fiction

sissie
0

SkrattandeOj vad roligt! Grattis Emma!!Glad

Ett företag med både humor och hjärta på rätta stället. Ska genast slänga mig in på din blogg senare när iFokus "flyttar" och dom kan säkert räkna med att jag kommer besöka även den för att utforska framtida födelsedagspresenter.

Yeah, Emma!! Fortsätt blogga!!

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg