Area 51
Alla har väl hört talas om denna flygbas som många gånger har figurerat i filmer och tv-serier. Den senaste jag såg så var det i Stargate, men också i Star Trek har Area 51 varit med i ett avsnitt.
Area 51 finns flitigt med i SG-1 och en gång i Star Trek då feregis Quark, Rom och Nog förflyttas bakåt i tiden och är då dessa aliens som sägs finnas på basen.
Vad som egentligen händer på basen är väl bevarade hemligheter, men lite uppgifter finns.
Här kan du läsa om Area 51 på en svensk sida.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
" väl bevarade hemligheter" är verkligen ett rätt ord för det här området. Jag erkänner att jag inte tror speciellet på Ufo osv.. Fakta fakta och åter fakta gillar jag. Men har förundrats och blivit enormt nyfiken på detta ställe. Ingen tvekan om det,,, Någon är och pågår där. Men vad?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag skulle tippa på att det forskas om saker som är extrema. Extremt farliga, extremt konstiga eller något annat extremt. Jag tror inte det finns några aliens där, men det kanske finns andra oförklarade saker där som trillat ner på vår jord. Underliga meterial som normalt inte finns här.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!