Ny tv serie
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kommer en ny tv serie som heter No ordinary family.
Vet inte om vi skall kalla den för sci-fi eller inte men den verkar vara ganska bra i min mening. Så värd att ge en liten stund av sin tid för i alla fall.
Kommer att börja sändas den 8 januarie 15:25 på kanal 5.
Är det någon mer än jag som kommer att titta på det första avsnittet :)
( jag skall försöka om jag inte får förhinder)
Varså god och titta på trailern 
Medarbetare på Science Fiction
Om jag inte såg fel, så deras dotter - i alla fall tonårstjejen - var med i Phil from the future som gick på Disneychannel. OCh då som en utomjordisk android. Eller så är hon lik henne.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Känns som nåt som jag skulle kunna tänkas gilla
. Verkar påminna lite om filmen The Incredibles och det tycker jag är en bra film.
Dum tid att sända den på, dock 

#1 Har ingen aning om det. Men det är ganska många kända ansikten med i Serien, den som tittade på den där familjen som gick på femman om en präst och hans STORA familg haha kommer inte ihåg va det hette, så är i alla fall fall med ( den Jessicka Biel blev känd i )
En kille från Kyle XY han som spelar hans fosterbror är med. Och ja så klart den stora snubben från Fantastic Four.
#2 Ja de tär lite dum tid, men tror dem kommande avsnitten kommer att gå lite senare 

Första avsnittet sänds på lördag den 8 klockan 15:25 och i fortsättningen skall avsnitten gå klockan 20:00 på söndagar. Och andra avsnitet kan vi se redan på söndag den 9
De tär lite bättre tid
Serien är lite ojämn och blandar väldigt friskt mellan bra och dåliga avsnitt och trots att serien har ganska bra tittarsiffror/betyg så hade ABC förväntat sig mer av serien så den ligger fortfarande löst till om det blir någon andra säsong eller inte…
Alla TV-serier har sina bra och dåliga avsnitt. Sedan bör det ju vara flest bra avsnitt, några super för att väga upp de sämre.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!