Vinst boken!
Mitt andra plats vinst kom den 13 april, blev jätte glad för vinsten även om jag motvilligt ville ta emot den, då det nog finns de som skulle vara mer glada över vinsten än mig…
Tror det blir en födelsedags present till min brorson på hans 10 års dag då det är han som är den som ÄLSKAR Star wars och ber om ursäkt om jag sårar många nu men är själv inte förtjust i Star wars filmerna.. Han får så klart hjälp av sin far att läsa den då den är på engelska, hade man varit mer intresserad av Star Wars så hade det nog blivit intressant läsning!
Men har några böcker jag däremot skall köpa så småning om nere i SCI fi handeln i GBG :) Så Bugar och Tackar till super bra vinst och som nu leder att man antagligen får köpa fler ur den serien hehe
Medarbetare på Science Fiction

Det var glädjande att höra, att du skänker den vidare till en sann entusiast av den heliga skriften.

Stefan - Modellbyggare
Tycker jag också. 
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

hehe det är bra det, vill ju inte få arga blickar på mig… Helig skrift det har jag svårt att se det som, det e inte så att böckerna kom innan filmerna direkt… Annat med Tolkiens värld, det där emot e helig skrift även om dem är sååååå sega att läsa igenom … Speciellt om man läser bland dem första utgåvorna … God Damn it … Men hoppas ahn blir glad för boken, kanske lite tung läsning för en 10 åring hahaha men han får skylla sig själv ?? Lego is the deal typ Där duger bara star wars och filmer och spel … blir en massa liv hemma hos farmor om han inte får se filmerna. Han e egentligen lite för ung för dem ..

…inte är han för ung, jag såg till att min grabb fick det med modersmjölken och det har bara gjort honom gott!

Stefan - Modellbyggare

Nej nu räknar jag mer på åldersgränse roch sådnt, sedan är det fortfarande rätt mycket sexualitet och våldsamheter i dem filmerna ! Så det är det jag syftar på, sen på boken så e den på engelska det kan va lite svårt !

Jag har ett förslag om du tycker han är för liten för de vanliga 6 st filmerna så kan han ju titta på den animerade tv serien star wars the clone wars på tv 400 lördagar kl 20 00 det är jätte bra och så finns det en film om det också. 
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Nu är inte jag förälder till han och tv 400 är nog int aktuellt då dem har kabel tv eller ja det vanliga som fortfarande finns tillgängligt för dem i hyresrätter.
Hade det varit min unge så hade han fått sitta i ett rum med rosa elefanter och nalle björnar hahaha ( litet skämt )

Men man kan även se dem på Youtube 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Till exempel de bästa scenerna från filmen. Musik klippning osv gjord av mig Mikael/IdiotPlanetHD.
http://www.youtube.com/watch?v=E5CPqQ-7qfo
Den tog tre timmar att göra i windows moviemaker.exe

Nyligen hade jag besök av min syster och hennes sjuårige son. Han älskade Star Wars men han hade inte sett filmerna, bara byggt Legofigurerna.
Men jag skänkte honom ändå mitt gamla "Rymdimperiet slår tillbaka"-album, en tecknad variant av Episod 5. Han förstår inte så mycket av det men han älskar det ändå!
#11 Då blir han nog snart riktigt inbiten fan av star Wars.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥