Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettsci-fi-serier
Läst 685 ggr
[vaargen]
0

The Event

The Event är en ny tv-serie från USA som är lite Sci-Fi, lite konspiration och lite drama(med en gnutta action) som går på söndagar på SVT.

Om ni har missat första avsnittet så finns den kvar på SVT play i några dagar till och då andra avsnittet visas nu på söndag(3:e oktober).

Såhär beskriver SVT serien

"Tänk om det finns en mörkläggning så stor att inte ens USA:s president känner till hela historien. Och tänk om en helt vanlig kille snubblar över sanningen bakom mörkläggningen, och hittar en hemlighet så kraftfull att den kan ändra förutsättningarna för hela mänskligheten. Skulle en sån kille verkligen ha någon chans att överleva? I rollerna: Jason Ritter, Blair Underwood, Laura Innes, Zeljko Ivanek, Leila Buchanan m.fl."

StefanW
0

Såg första delen och vill se minst ett till innan man kan ge den någon kritik, dock så är man nyfiken på fortsättningen.

Stefan - Modellbyggare

medde
0

Har inte alls set den här, men ska kolla in den till nästa

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
0

Det där lät spännande. Ska se om man inte kan se ett avsnitt.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

sissie
0

Såg avsnitt nr 2 på STV-Play. Verkar vara en riktigt bra serie för den som gillar intriger, hemlighetsmakeri med en stor dos av aliens. Speciellt aliens som är nästan som oss så det inte syns utanpå.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
0

Jag har nu sett de avsnitt som sänds, och jag måste säga: Gillar den här serien stenhårt.

Tack för tipset om att kolla in den.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
0

Helt klart ska jag se fler avsnitt av den.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

LosGinos
0

Får väl kolla jag med.. Någon dag… Någon gång.. xD. 
Imorgon blir det Stocholm och NHL premiär på lördag i globen :). 
"Bara" 5-6 timmars bilfärd..

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian