Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettsci-fi-serier
Läst 664 ggr
Levethia
0

vad hette serien??

Hej alla, tänkte kolla med er om en serie som gick på tv för en massa herrans år sen ?

Handlade om tre tjejer, 2 tjejer va från framtiden och den tredje vaknade upp i den tiden, och alla människor levde under jorden i olika typer av samhällen på olika nivåer. Och dem var ständigt i fajter och hoppade ner i olika tunnlar eller hoppade upp i dem med hjälp av mojjänger på skorna. Va riktigt kul, kanske var mest ämnat för ungdommar eller barn ?Fångade ialla fall mitt intresse när jag va liten.  Gick ialla fall på 3an eller 6an i samband med äventyrs söndag, som fanns då.  Hoppas någon vet serien för jag minns inte mer än så också kanske ganska invecklad story av minnet haha

Medarbetare på Science Fiction

[vaargen]
0

Det kan bara vara Cleopatra 2525

"Set more than five centuries in the future, Cleopatra 2525 revolves around the exploits of three tough and beautiful women in a world that has literally been turned upside down. Monstrous heavily-armored airborne creatures known as the Baileys rule the surface of the Earth and humanity has been… More driven underground in order to survive.

The series' main character, Cleopatra is an exotic dancer who was cryogenically frozen in the year 2001, and then accidentally thawed out in the year 2525 by two female warriors. The three fight together against the evil robots that have taken over the world"

Levethia
0

Ja det är det nog antagligen, tack skall du ha :)

Medarbetare på Science Fiction