Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikett: ten-forward-skvaller
Läst 650 ggr
Levethia
0

Lite film nyheter

Är ute och letar efter kommande filmer och har faktiskt hittat ett par stycken just nu som faktiskt är intressanta som jag tänkte jag skulle dela med mig av till er andra också.

1.Resident Evil: Afterlife, Kommer den 17 september på bio här i sverige och är den fjärde delen av film serierna som baseras på tv spelen. Och vi har mycket att vänta i den här filmen och en del bra skådespelare är med i denna film dessutom , förutom en av våra bästa Sci-Fi skådespelerskor Mila Jovovich. Jag längtar och hoppas jag kommer kunna gå på premiären eller ngn dag senare Tungan ute Vem gillar inte heta hjältinnor ?? Många ser nog inte detta som en Sci- fi film även om den faktiskt ingår i sci-fi kategorin, men det går iofs att diskutera.

2. Men In black 3, och nej vi har inte fått nog av Will Smith och Tommy Lee Jones i den komiska sci-fi (trilogi), det är dock kanske inte säckert att det blir en film då den står som Pre production men vi kan ialla fall hålla tummarna. Jag tycker ialla fall om skådespeleriet i dessa filmer och tycker faktiskt det kan bli kul att det kommer ännu en till film.

3. I.robot 2, står  lite hemligt om detta på Will Smith's sida på Imdb pro, dessutom hancock 2, Independence day 2 och 3 ( detta hr vi nog redan hört här på Sci-Fi.

4.Red Sonja, verkar faktiskt intressant och kan dock inte se så mycket information om denna  då den står under IMDB pro, men tror den kan vara ball, för som sagt man kan inte få nog av häftiga och heta hjältinnor.

Detta är lit e jag har hittat på IMDB och ja alla kan hitta detta men jag ville dela med mig till er för att jag tycker det är kul att veta för alla. Sen så klart allt inte kanske kommer att blir något av men vi får hålla tummarna.

Medarbetare på Science Fiction

StefanW
0

Men In black 3 och I.robot 2 ser jag fram emot då jag gillar filmer med både spänning och humor. skådespelarna Will Smith samt Tommy Lee Jones gör det också sevärt.

Stefan - Modellbyggare

medde
0

Men in black filmerna är ju helt galet bra! I.robot gillade jag inte alls..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

Ser fram mot Resident Evil: Afterlife

medde
0

Brr,, läskig

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥