Film Nyhet! Captain America.
Joss Whedon känner vi nog alla till, han har en långlista på framgågsrika serier och filmer bakom sig.
Buffy The Vampire Slayer
Angel ( spin off av Buffy)
Firefly/Serenity
Dollhouse och många många fler.
Men hans nästa projekt blir nog också en stor succé ! För just nu filmas Captain America: the First Avenger, Och rollen som Captain America har gått till Chris Evans ( känd från Fantastic four som Human Torch) och vi har många fantastiska skådespelare att se fram emot i denna film, så som Samuel Jackson, Tommy Lee Jones ( Men in black och en hel del andra) och många fler.
Denna skall komma någon gång under 2011, och jag som många andra kan nog inte vänta så länge men jag ser fram emot denna och hoppas den lever upp till förväntningar. Även om den inte ingår i Sci-fi genren utan Action- äventyr så tror jag de flesta ser detta som en kul nyhet.
Och inte nog med det så är dem redan på gång med en uppföljare The Avengers med en ganska het skådespelar lista där också, även om detta kan ändras med tiden. Man vet aldrig
Men håller tummarna.
Informationen är hämtad från Imdb.
Medarbetare på Science Fiction
Helt klart en film man ska se. Alla de gamla seriefigurerna har fått nytt liv. Det tycker jag är JÄTTEKUL!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
*Förvirrad*
Trodde att det är Joe Johnston som står bakom denna film? Joss började väl med Wonder Woman men sen fick han sparken/slutade?

Joe Johnson är director, medans Joss står bakom en 1/3 del av manuset. Sorry för förrvirringen. Men den kommer bli bra tack vare Joss, han har aldrig varit med i ett dåligt projekt ^^, Han kanske slutade med wonder women för att den inte va bra ^^ haha jag vet inte trots att han inte ser allt för världen ut så e han grym på att göra bra saker.
Medarbetare på Science Fiction