Nu har vi tittat på Avatar vi också. Mycket bra film. Även om hela historien var väldigt förutsägbar. Men läckert gjord.
En och annan bit i filmen kändes lite långdragna men klart sevärd - och mer än det.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Kändes mer som Fantasy än Sci-Fi, to be honest.
Mycket Fantasy är det i den.
Wrooom!
Visst är det så, men hela filmen för mig är så speciell. Gillar storyn och sedan hela sättat filmen är filmad på. Ett helt nytt sätt och helt unik läcker tycker jag, då den var lite seg så njöt man dock ändå av hela fotot och vart enda liten detalj är ju enormt i filmen
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Själva filmsättet är otroligt bra. Alla dessa färger och små detaljer de fått med. Allt från små roliga fjärilar - eller vad man nu ska kalla dem. De där ödlelika små figurerna som spinner iväg med en snurra.
Wrooom!
Visst var den läcket att "bara titta på" filmen ur den synvinklen.
Visst är det.
Wrooom!
Mycket
Den var fin och bra men de har härmat "pocahontas" väldigt mycket.
#8 Nja jag håller nog inte med dig, inte tänkte jag på henne då jag såg filmen.
Det heliga trädet, indianerna som samlades för att besegra dem som ville ta över deras land, att hon från början inte gillade honom och att han sprang efter henne - för att nämna några exempel.
Men inte fick jag dom tankarna i alla fall då jag så filmen. Men då du säger det så ok. Ger mig lite……:-)
Ok 

Jag har nyss sett filmen och är inte så jätteimponerad. Had nog väntat mig något mer itanke på allt som skrivits om den.
#9 det är väl inte direkt svårt att fatta att de tagit inspiration från den?
#15 Jaha:-) Så bra du fattade det då.

Vadå förutsägbar?
Jag tyckte att den var överaskande.