All things Zombie
Idag fick jag ett paket på posten, det var långväga ifrån, från USA. Ett spel! eftersom Zombies diskuterats här förut tänkte jag det här skulle kunna vara intressant.
Och här är lite av innehållet
Man spelar dom överlevande i en Zombie-infekterad värld. Det kan spelas solitärt, en grupp eller mot varandra, i samtliga fall sköts Zombierna av spelsystemet. Reglerna är ganska enkla att lära och man kan spela scenarior, kampanj, skirmish (alla mot alla) eller lite "random"
Så nu har jag att göra i helgen 
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Ser lite gammaldags ut. Som om det är gjort på 70-talet.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Tycker du det skall vara små plastfigurer? Det här spelet gjordes baserat på ett miniatyrspel, men hur gör du variation på plastfigurerna? Det här är ett klassiskt konflikt-simulerings-spel, dom ser ut så här eftersom det är ett system som fungerar utmärkt, medans plastfigurer skulle göra det tråkigt och stereotypt. Plastfigurer är ju lagom som leksaker för barn, okomplicerat och billigt

Verkar häftigt !! :)
tråkigt att det inte finns i svergie hehe.
Medarbetare på Science Fiction

Det blev slutsålt rätt snabbt men jag hade en förhandsbeställning inne så jag fick mitt ex. dom kör med P500 system vilket innebär att när 500 personer förhandsbeställt det går det till tryck, har två andra tidigare P500 från dom "Heroes of the Blitzkrieg" och "A Ring of Hills" och har förhandsbeställt en annan solitär som heter "Space Infantry", den hör väl hit eller hur?

Verkar otroligt kul.