Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettgod-morgon-dag-kväll-helg
Läst 607 ggr
Levethia
0

God Eftermiddag 17 april

Istället för morgon får jag väll skriva eftermiddag då det är det nu !

Har varit lite off gällande skrivandet och bara skummat igenom dem senaste dagarna ! Men har varit mycket på hemmaplan den senaste dagarna.  Men nu blir det att laga middag här hemma, pasta med bacon sås väldigt mumsigt! Här blåser det storm vindar nästa i orkan styrka ! Vilket får en att tänka på Vulkan aska som kan sprida sig även här .. haha kanske lite löjlig tanke inte vet jag ???

Ha en trevligt eftermiddag och kväll. Och berätta gärna vad ni hittar på idag och om ni har några filmtips inför kvällen ( sugen på att hyra film :P )

Medarbetare på Science Fiction

StefanW
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God kväll på er!  

Ikväll så skulle jag vilja se några filmer av John Hughes. Hans filmer kommer alltid att ha en särklid plats i mitt hjärta, som varma och goa rullar. Det är inte lätt att ställa dem i någon rangordning, men jag tar dem som jag gillar mest:

Ferris Bueller's Day Off, 1986  Ett härligt citat: 'Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it"

The Breakfast Club, 1985

Planes, Trains & Automobiles, 1987

Skall se om jag inte hittar några klipp så kanske någon kommer ihåg dem…

Annars så går jag strax och lägger mig eftersom jag får gå upp 04.30 imorgon…..kul…..nääää

Stefan - Modellbyggare

StefanW
0

The Breakfast Club

Stefan - Modellbyggare

StefanW
0

Planes, Trains & Automobiles

Stefan - Modellbyggare

StefanW
0

…och om inte det hjälper upp humöret så kan man titta på första delen av Snuten i Hollywood

…har dessa filmer något med sci-fi……nä, men de är roliga ändå!

Tack och go natt…

Stefan - Modellbyggare

sissie
0

God kväll på er. Har just ätit lite mat. Tittat på slutet av hockeyfinalen.

I morgon ska jag iväg och tävla igen. Så då hinner jag inte in förrän till kvällen så jag hoppas att ni kan hitta på roliga saker själva ett tag.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Levethia
0

Jag själv skall leta efter min gubbe, han e lite sen …  Han skulle iväg och kolla om hans kompis hade fått hem dvd som dennes kusin hade spelat in i staterna med Warehouse 13 :/  Men han fastnade npg ngnstans på vägen hahaha karlar och datorer !!

Medarbetare på Science Fiction