Nya V
1 april börjar nya V i Canal+
Såg någon reklam om detta härom dagen men missade vilken kanal. Man tackar!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Kan starkt rekommendera den!
Den är *riktigt* bra. Samma intrig som i den "gamla" V från förr, men med betydligt mer finess i intrigen 

SKIT har inte kanal + men jag kanske ska bryta mig in hos min kompis
Den börjar tydligen 1 april klpckan 20.00 på den nya Canal+ Series. Där kommer bara att visas serier. Knalen har premiär 1 april och byter ut Canal+ Comedi. De som har Canal+ Totalt eller filmpaketet kommer att kunna se den nya kanalen. Läs mer här
Hoppas de kommer att visa andra serier på den kanalen också.
Wrooom!

Måste säga att jag blev positivt överraskad av nya V! Sällan en remake funkar. Men den här var bra. Bra specialeffekter och skådisar för att vara en TV-serie.
Har inte + kanalen. Men det kommer väl att visas utanför + så småningom?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#7 Skulle gissa på det, då de flesta serier som blir populära och som canal+ visat har hamnat på andra kanaler senare (tex True Blood och Heroes, om jag inte tar helt fel?)
#8 Jo det stämmer nog ganska väl, så då får jag nog bara sätta mig ner och vänta…Den som väntar på något gott väntar….
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Avsnitten finns att se på Pir*teba*. För den som inte vill vänta 
Denna får man inte missa 
Ja vi ska titta här hemma i alla fall.
Wrooom!
Tror det är dags att börja med en nedräkning tills V börjar.
Idag är det 12 dagar kvar om jag räknat rätt.
Wrooom!
Nu är det bara 10 dagar kvar till april och premiären av V.
Wrooom!
Nu har jag sett första avsnittet. Tyckte inte att man fick någon stämning direkt. Lite dålig personlighet av huvudpersonerna
Jag har också kikat på V. Spelade in det och såg det igår.
Tycker den börjar bra. Att karraktärerna inte riktigt sitter än hos skådespelarna stör jag mig inte på. Den biten brukar komma efter ett tag.
Den ska vi titta mer på. Tror att eftersom man kan storyn en del så får det serien att bli lite mer blek. Tycker dock att de borde ha hållit avslöljandet av själva ödlan till avsnitt två eller tre.
Wrooom!
Har sett några avsnitt, såg verkligen fram emot den då V orginalet är kult (i mina ögon iaf). Men denna har gjort mig besviken, besökarna är stela och tråkiga, skeppen är lika tråkiga…
…men då jag gillar V så vill jag ändå inte missa denna. Får hoppas att den plockar poäng längre fram.
Serien är inte helt dålig, den har sina bra sidor, men jag är dock än så länge besviken.
Jag har serien redan ska kolla på den snart.
Eller har det kommit ännu nyare än 2009
Nej, det är den nya serien. De körde 4 avsnitt i november och 5:e avsnittet sändes i slutet av mars.
Nu har man sett två avsnitt. Intrigerna har redan börjat så smått. Verkar lovande tycker jag.
Wrooom!
Såg del 6 igår. Jag lovar att spänningen fortsätter…
"Anna" är bara så himla otäck! Vidriga människa… förlåt ödla :lol:
Hallå där! Vilken kanal tittar du på? Canal+ har bara visat två delar.
Wrooom!
Tjaaa, fria marknaden på internet erbjuder ju vissa möjligheter…

Det kan man ladda ner och sånt som gått på tv är lagligt att ladda ner :)
#24 Nja, är tveksam till att det är lagligt. Sånt ska vi inte prata om här i alla fall.
Wrooom!
Såg nyss del 7 och jag blev glatt överraskad när jag såg vem som stod för regi Jonathan Frakes(vår allas William T Riker från Star Trek Next Generation)

Det lilla jag har sett av nya V så tycker jag det verkar bra, har iofs inte sett gamla V än ngt avsnitt och tyckte det va kasst men blir lätt så när man hamnar mitt i en serie också !
Medarbetare på Science Fiction
#26 Coolt!
Han är ju riktigt bra även bakom kameran.