Final Fantasy - The Spirit Within
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Filmen gjordes 2001 och sedan den kom ut har jag velat se den trots att den floopade i filmbranschen och igår såg jag den för första gången.
Visst den hade varit bättre ifall de tagit riktiga människor och data animerat som man gör på dagens sci-fi filmer iställer för att använda allt i 3D. Men storyn i sig var oerhört bra och även om den saknar vissa saker i en del scener som man tycker kunde ha blivit bättre så är den helt klart värd att se.
Hmm, länge sedan jag såg den…måste köpa den igen då exet tog den i bodelningen :(
Om jag inte är helt fel ute så är Final Fantasy en helt digitalt animerad film som bygger på dataspelen Final Fantasy. Så det känns på sätt och vis rätt att den inte har några riktiga skådespelare.
Har inte sett filmen men sett några småsnuttar av den.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Spelet final fantasy och filmen har inget med varandra att göra, inte äns samma story. ;)

Ja nej den va absolut inget vidare, ( inbiten FF spelare sen jag börja krypa typ).
Många karaktärer är med i den här filmen från spelen ( alla spel har ca 5 karaktärer vars namn finns med i alla spel)
Det är synd att dem inte körde på något av spelens story, och gjorde någon form av fjantig rymd film. Final Fantasy 14 har nyligen släppts till ps3a och alla verkar älska det, ochd et är i sådana här stunder som man verkligen längtar efter att vinna på lotto elle rliknande :D Men får väll tacka att Squere Pehonix gjorde en film om världens mest kända och älskade spel, FF VII. ( ok dme har gjort ca 2-3 stycken) 
Medarbetare på Science Fiction