Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettoff-topic
Läst 585 ggr
Levethia
0

The Fourth Kind

Har precis sett the fourt kind..
Vet varken ut eller in om den var bra eller dålig..

I början pratar Milla Jovovich ( känd från femte elementet och Resident Evil) om att det är en filmatisering av en verklig händelse någonstans i alaska, och att känslia tittare varnar. Vilket gör att känslan blir lite creepy och man ifrågasätter sig själv om det verkligen är en film?  Och dem visar under hela filmen side by side filmer, den ena med Milla Jovovich och den äkta filmen. Och i sitt hela handlar den om bortrövanden.. Och det hela är ganska creepy, men extremt dålig film egentligen om det bara är just en film. Men är den däremot äkta så vill jag nog inte alls vara här utan sitta långt in i badrummet under aluminium folie….  Värd att se, för skojs skull och om man inte har ngt bättre för sig men om inte så se den inte… Glad Men poängterar att Milla Jovovich är med och därför bra att se om man gillar henne.

Om det är en fake eller äkta vara får var och en ha för sig själv, och den är öppen för diskussion också..

Lägger den på off topic endast för att jag inte vet var vi skall lägga den på. Är en Thriller ..

Medarbetare på Science Fiction

sissie
0

Nu blev man ju nyfiken på att se den bara för att se om man kan tro på den eller inte. Attans också. Du får inte göra mig så nyfiken.Flört

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg