God 29 Januari
God Morgon på er, även om klockan är snart 12 på förmiddagen, vaknade sent. Blir så när man är hemma och arbetslös. Sitter med en rykande kopp kaffe och försöker slita mig ur den bekväma platsen i soffan.
Hehe Som ni vet har jag varit lite inaktiv, men har läst det mesta.
Internet går på och av då och då under dagarna då dem bygger motorväg eller ngt liknande i närheten så dem kommer åt kablarna rätt ofta och samtidigt skall dem lägga dem där nya kablarna för fiberoptik eller va det nu heter, Har faktiskt inte någon koll alls men frustrerande att helt plötsligt bli utan :P
Och sitter mycket ifrån datorn också då jag har kommit in i en teckningsperiod och skissar en hel del. Och varit en tripp med ena katten till vetrinären pga katten har astma. fick nyss veta detta.
Men va inte så farligt men måste hålla det mer rent och borsta honom oftare så iongen medicin va nödvändig. Inte för att jag förstog så mycket där men men :)
Men skall under denna timmen gå igenom allt ni har skrivit ialla fall, verkar ha missat lite trots allt ändå :)
Och ha nu en riktigt trevlig fredag då ni ser detta :)
Medarbetare på Science Fiction
Vilken vacker dag. Visst är det fint när solen skiner på den snöiga marken och på de snöiga träden. Nackdelen är att man vet att då är det kallt
Sköt om er

Vad härligt att det lyser någonstans i sverige här är det mulet och grått … :/
Medarbetare på Science Fiction
Ja SG-1 på TV nu gör att hela livet leker, kan inte bli bättre !
God kväll på er! Har varit hemma ett tag nu efter att ha jobbat. Hoppas alla får en trevlig fredagkväll.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!