Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikett: stargate-wars-trek
Läst 1356 ggr
bluemary
0

Tittar ni på Star Wars?

Har tidigare inte gjort det, men om ni gör det så är det
förstås mycket roligare !

StefanW
0

Ofta mycket och länge! Flört

Stefan - Modellbyggare

sponny
0

Har tittat på det sedan SVT första gången sände A New Hope på 80-talet och tittar än. Flört

medde
0

Säger som #1

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

starhawk
0

Jag har boxen med 4-6 och 3 på DVD resten inspelat från TV men det blir inte så ofta jag tittar på dem

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

nera
0

Sonen är inbiten StarWars -fan så det blir till att titta ofta och lääänge då det blir av Glad

johannespanzer
0

Jo, det var väl det bästa jag visste, men numera med all franchise och de "nya" filmerna är det inte riktigt lika kul. Men, som jag brukar säga, star wars är alltid star wars

NaimaG
0

Har alla Star Wars filmer men har inte sätt dem på ett tag men det fanns en tid då jag kolla på det jämnt och kan dem lika väl som SGA. Har till och med en diodtavla med Star Wars motiv som blinkar i olika färger, den är 1mx1m.

medde
0

Äter, sover, andas dessa filmer

flurp
0

nja kollar ibland på episode 1, jag tycker att den e så mycket bättre än alla andra

It got Chicken legs -Gir-

sponny
0

Och nu kan det snart bli läge att se om lite filmer på bion igen. Jösses vad det pratats om detta länge…

Star Wars och Sagan om Ringen-trilogin görs om till 3D

sissie
0

OJ. Något för alla Star Wars fan att se fram emot. Inte för att jag tycker att 3D är den version som jag väljer först på grund av att man ska ha dessa glasögon på sig, men vet att ungdomar gillar det. 3D är en häftig effekt dock. Det ska jag inte protestera emot. Man får väl börja digga att ha brillor på sig på bio.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

starhawk
0

I så fall får dom väl hitta på några bättre 3D-glasögon än dom där löjliga pappershistorierna, varför inte såna där som man klämmer på på dom vanliga glasögonen?

sissie
0

Senaste gångerna som ungarna har varit på bio och tittat på 3D så har de kommit hem med "sol"glasögon.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
0

Visst är glasögonen som finns nu helt ok! Tösa och jag har varit och sett ett par 3D filmer.

sissie
0

Fast det vore ju häftigare om man kunde se 3D utan glasögon. Holografiskt.Flört

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

sponny
0

#12 Jo, det hade underlättat för oss glasögonormar. Flört

Det var ett tag sedan jag sist använde 3D-glasögon för att kolla på film. Typ 27 år sedan… Tungan ute LÄNK

medde
0

Det var nog samma för mig känns det som, men har haft urkul då jag varit med dotter och tittat på dessa 3D filmer.

starhawk
0

Har fyra stycken såna där 3D-galsögon, dom följde med Shrek 3D, sist satt jag och krånglade med både vanliga glasögon och 3D:arna. Till slut fick jag dom någotsånär att passa innanför dom vanliga glasögonen, det gick men det var inte mer