Har varit på mässan
Nu har man nyss kommit hem från mässan. Man hade lite högre förväntingar på den. Men det var kul at strosa runt bland alla saker som var till salu. Det var mest sånt. Man kunde göra fynd om man ville, men en hel del hysteriska priser fanns också. över 2000 spän för en revel byggmodell. Nej tack!
Man kan ju köpa samma modell för 18 pund på internet! Viss pris skillnad.
Nåja. Det var kul att gå på mässan även om det var mest ett ställe för samlare att hitta samlarobjekt eller begagnat prylar.
Några stora skådisar var på plats. Det var lite kul i alla fall.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Det var mycket promenerande antar jag
Jodå. Fast mässan var inte i A-salen utan i Victoriahallen så det var ju överkomliga avstånd. Däremot ganska trångt och en del skuffande.
Wrooom!
Det gällde alltså att ha vassa armbågar
japp. och det har man ju fått 
Wrooom!

Jag var där igår! En sci fi-nördig lördag gjorde mig gott. Roligt att läsa att vi är fler ifokus:are som strövade runt där på mässan.
Fick en kärvänlig hälsning från Doug Bradley också: "See you in hell!".
Jag tyckte personligen att det var för trångt. Jag är lite kort i rocken och hade dessutom vågat ta med mig junior till detta. Barnvagn var ingen hit.

#0 Några roliga bilder?
Kan bara hålla med dig om att priserna har en förmåga att springa iväg för en del modeller, inte ens jag skulle lägga ut vad som helst även om man har suktat i många år efter en modell.
Stefan - Modellbyggare
Modeller som kostar 10 gånger så mycket som hos flera internetförtag är lite magstarkt även om man får lov att lägga på frakt.
Inge bilder tyvärr. Alldeles för mycket folk så det gick helt enkelt inte att fota. Hade med mig kameran ifall man kunde, så jag var i alla fall förberedd.
Wrooom!
Nu är även jag hemma efter min dag där, han träffa sissie med mera. Me jag måste säga efter ha varit på dessa mässor nu ca 7 år i rad, Älskat varje minut på mässorna, men i år var det verkligen den sämsta jag varit på. Många stora bra säljare var inte med.
Eddy Furlong som var sagt en av gästerna, kom inte dit. Ni må tro tösa min var besviken.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Furlong gjorde nog många besvikna.
Tyckte också mässan kändes lite blek. Hade hoppats på mera att titta på från filmer. Nu kändes det mer som en ren säljmässa.
Wrooom!
Instämmer, men det var även klent på den fronten också tycker jag, dom med de riktigt "fina " sakerna var inte på plats.
Tycker det var väldigt svagt att det inte nämndes någonstanns att Eddy Furlong inte var där. Dåligt!
Det stod en lapp vid biljettköpet. En liten en
Wrooom!
`Fanns det en där, så ok men synd den liten, tösa missade den och vart ledsen

Jag var också där. Hade bokat ett rum på hotell enbart för
dagen vilket gjorde att jag klarade av det hela. Efter en runda
så kunde jag kasta mig i badkaret och ligga där och lura till,
men när vattnet nådde näshöjd så vaknade jag med ett oerhört
frustande. Några broschyer som jag skulle läsa flöt omkring i
vattnet och var för stunden oläsbara.
Och jag håller med om priserna. Och vid ett tillfälle så kunde jag
bara inte hålla tyst. Jag brukar inte säga något men nu gick det
bara för långt. (jo,visst brukar jag säga något men inte när det
gäller att kommentera priser. Jag är för väluppfostrad för det
Jag sade artigt att den här har jag köpt 900;- billi-
gare på nätet. Killen blev sur och sade att deras företag var billi-
gast i Sverige. Gulp, årets bästa lögn
Hahaha!! Jodå! Dom försöker allt! 
Wrooom!
Jag har inte varit på någon större mässa på 20 år.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#16 Men en dag kanske det kommer åter:-)
Det är riktigt kul att gå på mässa. Även om man hade önskat sig mer av varan denna gång. Men det är ändå ett trevligt avbrott i vardagen.
Wrooom!