Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikett: ten-forward-skvaller
Läst 641 ggr
Levethia
0

Lite skvaller( Om mig själv)

Hehe här kommer lite skvaller och lite OT om mig, har inte varit så aktiv den senaste veckan. Och tänker int ehitta på ngn dålig ursäkt alls utan tala 100% Sanning.

Har min underbara gammelsmurf  hemma på besök sen några dagar tillbaka, och har inte suttit vid datorn mer än kollat en del spel några gånger . Så har inte varit inne och skrivit men har kollat vad ni har skrivit ialla fall.

+ hålle rpå med städning varje dag och en hel del julklappar som skall tillverkas så har nästan fullt upp, men verkar inte blir mer än jag själv som är Julig.
Alla Mina Julstakar är sönder Gråter

Inga hål i väggarna så kan inte sätta upp mina nya fina julgardiner , ville få upp mina nya sommargardiner först men det är ju änna lite försent nu Obestämd.

Så det blir inte mer än mitt inre som känner att det är vinter och jul, vaknar varje dag och tror att det är julafton haha ( syftar på den där julkänslan man kan få ibland)

Så Komme rhålla mina ögon påå er och försöka så gott jag kan att va så aktiv jag kan de kommande dagarna, förutom imorgon torsdag då jag skall iväg och va lite social mot fler människor :)

Medarbetare på Science Fiction

sissie
0

Kul att se dig en stund i alla fall. Hoppas du kan få dina hål i väggen så du får upp lite julgardiner. Du för väl låta sommar gardinerna få hänga uppe en dag först.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Levethia
0

Jo hoppas på det med faktiskt men det verkar lite svårt, har nog varit hemma i 4 månader utan att det har hänt något hittils :P
Och har ingen som kan borra åt en än så länge så det löser sig väll så småningom också.

sissie
0

Spikar?Glad

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

starhawk
0

Sommargardiner?? vi har samma gardiner oavsett årstid

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

sissie
0

Vi är inte heller så mycket för att byta gardiner och just nu har vi inget att hänga dem på då vi bytt fönster för ett tag sedan.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

starhawk
0

Vi satte upp gardinstänger i alla rum i samband med flytten men det har aldrig blivit några gardiner i arbetsrummet, främst beroende på att ingen blev över, och nu finns det ingen plats där, en stor plywood-skiva med utloppet för sprayboxen ligger liksom ivägen

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Levethia
0

Betongväggar :/

Så lite komplicerat hehe. men det löser sig :)

sissie
0

Det finns ju silvertejp! Fungerar ju till allt. I alla fall om man ska tro McGyver.Flört

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Levethia
0

Nja inte på mina nya fina tapeter , noooo. Räcker att jag har demonkatten :P

Denna kommentar har tagits bort.