Ta det lugnt i morgon!
Vad ni än gör så ta det lugnt i morgon. Det är nämligen FREDAGEN DEN 13:DE!! 
Unvik svarta katter, gå under stegar, krossa speglar m m.
Och ta det lugnt i trafiken. Det finns all anledning att ta en extra kvart på sig.
Se också till att det inte ligger saker nedanför sängen. Stor risk att ramla ur sängen ifall det ligger något typ en rullskridsko.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Oj, är det fredagen den 13:e imorrn..
Men men. Jag har legat på operationsbordet en hel dag för en massa år sedan på fredagen den 13:e - och det gick hur bra som helst.

Det finns dom som påstår att det är deras turdag. Du kanske är en av dem som verkligen har det!
Köp en lott och prova.
Wrooom!
Jaa! Tack för tipset. 
Och jag ska till dokorn i morgonbitti…
Ha en hartass med dig. Eller en hästsko. Fyrklöver är nog svårt att hitta nu.
Wrooom!

Haha fredagen den trettonde är en ren myt, det sker olyckor för att folk vet att det är fredagen den trettonde och försöker va mer uppmärksamma som senare leder till små olyckor, det är faktiskt en av dem lugnaste dagarna på året inom statistiken ( + har varit typ 4 sådana fredagar iår)
Och skulle jag va skrock full så.. eh har inge mer att säga :)
Du skapar din egen lycka eller olycka….
Glöm inte ha hästkon neråt så lyckan rinner ut på dig !!
Och varför skall vi ta en stackars hares tass för, Stackare:( Bli av med tassen bara för att folk är skrock full!! Ta en hel hare istället!! Då har du fyra tassar och en glad hare :)
Medarbetare på Science Fiction
Nog är en hartass bland det äckligaste som finns. När jag var
liten så kom en kompis och visade en sådan. Hon hade den till
att torka av sin griffeltavla. Bläääääääää så äckligt !
#7 aahahahaha vad bisarrt! Helt Twin Peaks!
#6 Ingen hartass alls är väl det bästa. 
Man ska nog ta fredagen den 13:des otur med en nypa salt. Men har man otur den dagen så kan man ju alltid skylla på att det är fredagen den 13:de.
Wrooom!
#7 Tanten hänger inte med. Vad är Twin Peaks ?
Har läst igenom men hänger nog inte med vad den har med hartassen
att göra……….Får väl skylla på åldern.
Har nu hyrt en film som jag ska titta på "Residence Evil" där det visst
ska vara med utomjordingar och muterade hundar. Det verkar vara i
i min smak.
#12 Recidence Evil är ett av de bästa playstation2 spel jag spelat. Filmen är gjord efter spelet
Har inte tittat än så då har jag med andra ord något att se fram
emot. Det får bli ikväll när det är mörkt. Gardinerna är nedtagna
för att tvättas, så när jag har sett filmen vet jag inte vad det är
som rör sig utanför fönstret. Det ser jag fram emot !

BlueMary måste fråga vem sa att det skulle vara utomjordingar och muterade hundar i Resident Evil Filmen ??
Vill inte förstöra en av mina favorit filmer, Men det är inga utomjordingar eller muterade hundar med i den film serien
dem är , uhm typ döda. Drabbade av ett virus, T-viruset. Som återupplivar döda celler och gör dem till kannibaler och primitiva,aggressiva köttätande varelser.
Och Som LeffeD sa så e detinspirerat av en lång rad av tv spel som heter Resident evil, från playstation till playstation 3.
Extremt roliga spel( för dem som har playstation
) Och ingår i skräck kategorin fast även SCI-Fi ( när det kommer till filmerna, Obegriplig sicence fiction skräck) Filmerna har en del fel till exempel, men däremot så e dem helt grymma och man skall inte lyssna på spel fantasterna ( även om jag är en så håller jag icke med dem)!
Vill du se en liknande film så skall du Se Dead Space som är liknande fast handlar om ett utomjordiskt virus eller mikroorganismer som tar över ett skepp via en statu. ( Här är det däremot utomjordingar
)

? det finns två till i resident evil serien, och mycket vitt blandat från alla spel så dem är inte gjorda efter ett spel utan flera och sedan inbakat en ny story i filmen än i filmerna, För i filmen så handlar det om en Alice och hon finns inte med i ett enda spel.
Och alla huvudkaraktärer i spelen har bara biroller i filmen, som ett exempel. Men dem är grymt bra men sista coh första är klart bäst och är med en av mina favorit Skådespelare,Modell sångerskor Som e klart bäst Mila Jovovich och ni skall se Ultraviolet och Femte elementet
^^ tycker hon är fantastisk :D
Gillade också filmen

Kommer en Fjärde film nästa år :)
Resident Evil :Afterlife

Haha, ingen otur här inte!
Bestämde tid klockan 13.00 på vårdcentralen med för några veckor sedan. Det borde vara otur: Fredagen den 13;onde klockan 13.00 = Ingen otur!
Skrev ju att filmen skulle innehålla utomjordingar och muterade
hundar, det står så på baksidan där de beskriver vad filmen
handlar om……

Säker att det är Resident Evil filmen ?
För där är det Zombies och Zombie Hundar.. Varav muterande köttätande döda varelserefter en labratorie misstag 
Varav T-viruset släpps lös 
Haha Oavsett så se den :) Skit bra
Bombis ! Jag har ju filmen bredvid mig.
Men jag hänger inte riktigt med texten "varelserefter en labratorie
misstag……….Du kan väl förklara 

Oki DÅ kör vi.
Umbrella företaget, genforskar, och tar fram ett virus som heter T-virus, som reparerar döda celler ( kan man säga får en bra beskrivning i Resident Evil : Apocolyps)
Ok av misstag så går en av dessa kärl sönder som innehåller det här viruset, och det släpps lös, Och Drottningen( En Mega intelligent dator) Stänger av hela bikupan ( Heter The Hive och ser ut som en biikupa, fast under jorden, Och datorn kallas Röd Drottning haha du fårstår senare) för att förhindra spridning upp till ytan och miljarder av människor, så dödar hon alla inne i kupan, alla vetenskaps män och forskare och andra anställda. Genom en enkel kalkulering , 100 anställda eller 6 miljarder människor, enkelt bye bye anställda. Problemet, Dem vaknar upp igen som blod och köttätande varelser och dobermann hundarna är bara döda hundar ( Zombie hundar) Som har slitit av skinnet/pälsen när dem bröt sig ut från sina burar.
Och ett Team sätts in för att få information från drottningen, och måste ta sig in i Kupan
Och dem har inte en aning om vad som väntar dem :)
Och Du måste ha sett ngn gammal Zombie klassiker ??
Typ day of the dead , Dawn of the Dead ,Night of the dead??
Och vad nu alla andra heter, och där är det också ett virus som sprids bland människor, och du kan bara bli smittad genom att du bli biten eller klöst?
Och från början sprids det via luft som senare muterar till Oral smittning, eller ja kropps vätskor
med andra ord så e det Människor som dör och sedan vaknar upp och vill inget hellre än att äta upp dig :) Efter Labratorie misstaget :) Smaklig måltid

åhh just det dobermann hundarna är dessutom extremt snabba jämfört med Zombiesarna ( väldigt slöa :P )
Måste fråga, om man tycker om hundar, är filmen äcklig då ?

Ne faktiskt inte, eller beror ju på, men är bara en eller två scener som e lite si så där med. Men se dem inte som hundar utan mer som datanimerade döda /levande hundar.. Monster :)
Men är ju bara två scener max, så sser du ngt så e det ju bara vända bort huvudet, men då e risken att du Missar filmens coolaste scen 
PS: Jag är ju en riktig gröngöling när det gäller sf-filmer, så
därför så är det kul att få veta vad som är bra att se.
Jag tittade mycket på Star Trek och dyrkar Stargate Atlantis
och har genom dessa filmer ändrat filmsmak mot tidigare.
Det finns en tråd om filmer men det är ändå kul att få höra
vad man kan titta på.
Ska till stan i morgon, något mer som jag kan köpa ?
Älskar rymdkrig, rymdskepp som utforskar andra planeter
o s v.

Femte Elementet är en favorit. den är bra på alla sätt, kanske inte så många rymdskepp och rymdkrig men en favorit, med Bruce Willis och Mila Jovovich!!
Ultraviolet, Mila Jovovich kanon bra film fast inte så mycket rymd mojjänger där inte heller…
Starwars har väll allt du vill se ;) Börja med dem nya och se dem gamla sen, är ju så han har tänkt sig så varför inte..
Stargate Orgnial Filmen eller ja det allt handlar om!
Kolla om du kan se ngt med doctor who brukar ha allt men extrem underhållning och hur kul som helst, hel störtkön Brittisk humor och en sötnos Som David Tennant så kan man inte önska sig mera
Serenity, Firefly seriens film, ett måste att se den har det mesta man vill önska sig, kanske inte så mycket rymdkrig men liknande.. beror på vad man menar..
Hehe kommer inte ihåg så många fler faktiskt.. Och dem här e bra men kanske inte vad du önskar men dem är bra och värda att se ialla fall !
Finns otroligt massa filmer faktiskt :)
Äh……..Bruce Willis och andra, är de ögonfröjd eller är de kusiner
med Quark ? 

Ögonfröjd defenitivt :)
Hm, blir lite nyfiken………….Ska gå in och försöka se om jag
hittar en bild.
Aha, var det han,honom känner jag igen.
Men du är ju ung Levethia, för mig är det titta men inte röra
som gäller, min tid är över…..

Haha Men jag hade inte haft ngt emot Sean Connery :) Mumsigt …
Ung gammal spela roll …
Ja, vem ska vi välja som den snyggaste ?

Hmm svårt val…. Alexander Skarsgård
@bluemary Ja alltså, Twin Peaks är väldigt…surrealism blandat med skog typ. Ugglor, the log lady, dvärg som talar baklänges, the book house boys…eh, ja, det är liksom som att skogen i den lilla staden Twin peaks spelar en alldeles särskild roll, och verkligen sätter stämningen för serien.
Att använda en hartass som tavelsudd känns som plockat ur Twin Peaks, typ…Agent Cooper sitter och dricker kaffe, och the log lady kommer in på stationen och börjar sudda deras handritade karta på svarta tavlan med en hartass hon har hängande i ett läderband runt halsen…. :)
Jag hade ett gäng tonåringar på jobbet (videobutiken) idag, de skulle fira Fredag den 13e! Helt genialt tycker jag. De hyrde Fredag den 13e-filmer, och hade sminkat sig blodiga. Sådant gör att man ler på jobbet :)

När jag var liten så hade min mormor något som jag DÅ
blev oerhört fascinerad av. Det var något lent som hon hade
som en halsduk och på kortändan på det ena sidan så var
det 3 djurhuvuden, och det var/hade varit riktiga djur.
Kanske att det var illrar ?
Tror knappast att någon skulle
gå omkring med det nu för tiden.
Det kan ha varit mink. Minkpäls var ju jättefint och jätteinne för många äldre att ha.
Wrooom!