Till och från
Som de flesta märkt är jasg lite till och från på hela idokus. Detta beror på att jag har hela vänsterhanden och upp till armbågen, gipsad. Sen har jag åkt på dubbelsidig lunginflammation som följd efter sövningen.
Fick lov att åka in akut igår, då jag inte fick luft. Kom hem klockan fyra imorse.
Ska nu på torsdag upp för kontroll och förhoppningsvis bli av med gipset. Lovar det är jobbigt att akriva. Blir mycket stavfel. Får hålla på och backa hela tiden. Saknar min tumme.
Men så fort allt blir bra igen, så orkar jag mer. Om de inte får för sig att operera höger hand snart.
Väl mött
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Tack, ska försöka så gott det går.
Väl mött, Tatsja
Fick igår se alla stygn, trodde det bara var tummen, men även handflatan och uppe på armen, 30- 40 stygns som allt, sen sitter ett stift i tummen för att hålla ihop den, Sticker ut cirka 0,5 centimeter. Inte undra på att jag tyckt något fastna i gipset,
De gipsade om handen med stödgips. Ska tillbaka om tre veckor för röntgen och läkarbesök. Senare dags för andra handen, när denna är läkt
Så jag orkar inte vara så mycket på nätet.
Hoppas ni har överseende med det.
Väl mött, Tatsja
Gips och skruv borta nu, men då tummen inte riktigt läkt har jag fått ett speciellt stöd för den och handflatan. Fast det är skönt att slippa gipset och skruven, sen kan jag nu röra handleden.
Väl mött, Tatsja
Vad skönt! Antar att det är rätt ömt fortfarande i alla fall, men skönt att du nu kan röra mera på handen. Det underlättar ju vardagen en hel del kan jag tänka mig.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Fast tummen får jag inte använda riktig än, då den inte läkt ordentligt. Men skönt är det att kunna röra handleden och de andra fingrarna.
Väl mött, Tatsja
Bra att det går framåt!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Aj, aj, gjorde en tavla igår. Skulle ta ner ett glas från skåpet och gissa vilken hand det blev. Sonen fick snabbt hämta sopborste och dammsugare. Suck!
Väl mött, Tatsja
Otur! Sånt som händer. Du får se det possitiva i det hela. Om man inte slår sönder sitt gamla porslin kan man ju inte få något nytt.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Fast sonen tycker det räcker med all porslin som gick åt innan operationen. Nu har han satt fram gamla kaffemuggar åt mig. Förstår inte varför.
Väl mött, Tatsja